اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

تبلیغ پیام شهادت رسالت اصحاب رسانه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: تبلیغ پیام شهادت، تبیین اهداف انقلاب، بررسی دستاوردهای ارزشمند انقلاب و حفظ آن از مهم‌ترین وظایفی است که بر عهده اصحاب رسانه و مطبوعات گذاشته شده است.

تبلیغ پیام شهادت رسالت اصحاب رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در جمع مدیران و مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با تسلیت سالروز رحلت پیام‌رسان کربلا حضرت زینب(س)، اظهار داشت: حضرت زینب(س) کنگره‌های کاخ ستم را فرو پاشید.

وی افزود: آن حضرت پس از واقعه جانسوز کربلا کنگره‌های کاخ ستم را فرو پاشید و پیام نهضت خونین عاشورای امام حسین(ع) را تا روز قیامت جاودان کرد.

سرافراز با اشاره به اهمیت بالای حفظ و نگهداری نهضت و قیام کربلای حسینی، ادامه داد: تبلیغ پیام شهادت، تبیین اهداف انقلاب، بررسی دستاوردهای ارزشمند انقلاب و حفظ آن از مهم‌ترین وظایفی است که بر عهده اصحاب رسانه و مطبوعات گذاشته شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح بصیرت و بینش آحاد جامعه در راستای استمرار اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: در روزگاری که استکبار جهانی با توطئه‌ها و نقشه‌های مختلف در برابر انقلاب اسلامی ایستاده است، رسالت زینبی فرزندان عاشورایی این مرز و بوم بیش از پیش نمود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه خنثی‌سازی شانتاژ تبلیغاتی از سوی دستگاه‌ها و رسانه‌های غربی از رسالت‌های مهم مدیران و مسئولان عرصه فرهنگی و میدان وسیع تبلیغات فرهنگی به شمار می‌رود، گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال جدا کردن جوانان از اسلام و دین است و ایجاد فاصله بین مسلمین است لذا با درایت، هوشیاری و برنامه‌ریزی دقیق باید این نقشه شوم دشمنان خنثی و زمینه رشد و تعالی آینده‌سازان جامعه فراهم شود.

سرافراز عرصه اطلاع‌رسانی را بسیار مهم، وسیع و اثرگذار دانست و بصیرت‌افزایی را از مهم‌ترین رسالت‌های روابط عمومی و تبلیغات و کانون‌های فرهنگی عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول