اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

اقتدار جمهوری اسلامی به واسطه رشادت‌های شهدا و جانبازان است

خبرگزاری فارس: مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: اقتدار جمهوری اسلامی به واسطه رشادت‌های شهدا و جانبازان به عنوان سرمایه‌داران معنوی انقلاب اسلامی است.

اقتدار جمهوری اسلامی به واسطه رشادت‌های شهدا و جانبازان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر صبح امروز در جمع جانبازان قطع نخاع و ویلچری مشهد مقدس در هتل عباسی اصفهان اظهار داشت: شما جانبازان سرمایه‌داران معنوی انقلاب اسلامی بوده و از افرادی هستید که هر روز و هر ساعت اجر شهید برایشان نوشته می‌شود.

وی افزود: فداکاری، صبر و استقامت شما درس بزرگی برای مردم عادی است چرا که به واسطه همین فداکاری شما بود که کشور ایران در مجامع بین‌المللی مطرح شده است.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان تصریح کرد: باید از خانواده‌های صبور و پرتحمل جانبازان به واسطه بردباری که دارند، تقدیر کرد.

وی اضافه کرد: امید می‌رود این توفیق حاصل شود که قدر شهدا ایثارگران و جانبازان و کسانی که به نظام خدمت کرده‌اند را بدانیم.

طیبی‌فر گفت: انقلاب اسلامی ابتدا در سایه ولی‌عصر و نیز رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به وجود آمده و هم‌چنان اقتدار جمهوری اسلامی به واسطه رشادت‌های شما جانبازان پا برجا مانده است.

وی ادامه داد: همه این اقدامات در سایه و صبر و تحمل و بردباری فوق‌العاده شما و خانواده‌ها به طور قطع نتیجه داده و هر لحظه که می‌گذرد اجر و ثواب شهید برای شما ثبت می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم برخی از مسئولان سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان جهت استقبال و خوش‌آمدگویی به جانبازان حضور داشتند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول