اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

فطرت حق‌جویی مردم را به استقبال از کاروان شهدا کشاند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بدون شک فطرت حق‌جویی، خداجویی و حق‌پرستی رزمندگان، آنان را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به سوی جبهه‌ها کشاند و امروز همین فطرت مردم را به استقبال از شهدا کشاند.

فطرت حق‌جویی مردم را به استقبال از کاروان شهدا کشاند

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه بدرقه کاروان 96 شهید گمنام دوران دفاع مقدس از اراک به شهرستان خمین اظهار داشت: دیروز لبیک به ندای امام(ره) رزمندگان را به سوی جبهه‌ها و شهادت و امروز لبیک به ندای رهبر فرزانه مردم را به استقبال از کاروان شهدا کشاند.

وی افزود: امروز شاهد بودیم مردم شهیدپرور و شهید داده استان مرکزی همچون سایر مردم همیشه در صحنه استان‌های جنوبی کشور به ندای رهبر خود لبیک گفته و با حضوری بی‌نظیر در استقبال از کاروان شهدا سنگ تمام گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: بدون شک فطرت حق‌جویی، خداجویی و حق‌پرستی رزمندگان آنان را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به سوی جبهه‌ها کشاند و امروز همین فطرت موجب شد تا مردم به استقبال از این شهدا بیایند.

وی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از اسلام و قرآن و ارزش‌های الهی جان خود را فدا کردند افزود: مهم‌ترین پیام حضور گسترده مردم در استقبال از کاروان فرزندان روح‌الله این بود که دشمنان بدانند تا یاد و نام و خاطره شهدا در بین ملت ایران زنده است، آنها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نوراللهی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند مردم همیشه شهادت‌طلب ایران اسلامی تا آخر پای انقلاب و نظام مقدس ایران اسلامی هستند همانگونه که شهدا با لبیک به امامشان رفتند و شهید شدند، این مردم نیز در لبیک به رهبر تا آخرین لحظه ایستادگی خواهند کرد تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش برسانند.

وی بر ضرورت اتحاد و وحدت بین مردم و مسئولان تاکید کرد و اظهار داشت: دیروز و امروز شاهد بودیم مردم از هر قشری برای استقبال از این شهدا آمدند و اشک ریختند، همه آمدند، مرد و زن و پیر و جوان و این وظیفه مسئولان را سخت‌تر کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: استقبال پرشور مردم موجب شد که معنویت و اتحاد و یکپارچگی بین مردم و مسئولان حول محور ولایت بیشتر شود تا دشمنان ناکام شوند.

نوراللهی تاکید کرد: به راستی مردم سنگ تمام گذاشتند و به جاست مسئولان با پرهیز از دورویی و نفاق و شعار و حرف خدمتگزاری واقعی به این مردم را در عمل جامه عمل بپوشانند و بهترین خدمت را به این مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول