اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کهگیلویه و بویراحمد:

غرب بداند ایران کشوری نیست که بتوان بر سر حقوق ملتش معامله کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: غرب باید به این واقعیت برسد که ایران اسلامی کشوری نیست که بتوان حقوقش را نادیده گرفت و با او بر سر حقوق ملتش معامله کرد.

غرب بداند ایران کشوری نیست که بتوان بر سر حقوق ملتش معامله کرد

سید اسماعیل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: رویکرد ایران در مذاکرات هسته‌ای همواره بر مدار تعامل و گفت‌وگوی سازنده استوار بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه غرب باید به حقوق جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارد، افزود: متقابلاً این انتظار از طرف مذاکره‌کننده وجود دارد که در یک فضای آرام و عادلانه به گفت‌وگو بر اساس تعامل و همکاری ادامه دهد.

موسوی تصریح کرد: هم در دین مبین اسلام استفاده از چنین سلاح‌های کشتار جمعی جایگاهی ندارد و هم اینکه رهبر معظم انقلاب در یک فتوای مهم استفاده از بمب اتمی را منع کردند.

وی تاکید کرد: ایران همواره به دنبال خلع سلاح جهانی بوده و اعتقادی به گسترش سلاح‌های کشتار جمعی ندارد که بر همین اساس فتوای جدید مقام معظم رهبری می‌تواند یک ظرفیت مهم برای حرکت به جلو در این مسیر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران مدت‌ها است هسته‌ای شده ولی غرب مطمئن باشد که استفاده ایران از انرژی هسته‌ای کاملاً صلح‌آمیز است.

وی تاکید کرد: غرب باید به این واقعیت برسد که ایران اسلامی کشوری نیست که بتوان حقوقش را نادیده گرفت و با او بر سر حقوق ملتش معامله کرد.

موسوی با تاکید بر ظرفیت‌های غنی نظام جمهوری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان مردمی‌ترین انقلاب تاریخ از پشتوانه‌های مهمی چون حمایت مردمی، ظرفیت‌های سیاسی، معنوی، دینی و نظامی برخوردار است که به کمک آن‌ها از حقوق خود دفاع خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نظام اسلامی را نظامی آرمانی و مکتبی خواند و خاطرنشان کرد: آنچه نظام اسلامی به دنبال آن است فراتر از مسائل سیاسی روز دنیا است و انقلاب اسلامی ایران برای آرمان‌ها و اهداف خود خون‌های پاک جوانانش را هدیه کرده و تحت هیچ شرایطی دست از آرمان‌ها و ارزش‌های خود نمی‌کشد.

وی اظهار امیدواری کرد: غرب با به رسمیت شناختن حق ایران در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای قدمی به جلو در روند مذاکرات هسته‌ای بردارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول