اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی کنگره‌های ظلم در جهان را به لرزه درآورد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی کنگره‌های ظلم و بیدادگری به لرزه درآمد و خورشید اسلام یک ‌بار دیگر از مغرب بر بشریت تابید.

انقلاب اسلامی کنگره‌های ظلم در جهان را به لرزه درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعد از ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان، مدیران و کارکنان ستاد سپاه این استان اظهار داشت: امام خمینی (ره) مفسر عملی قرآن و نهج‌البلاغه بود.

وی افزود: 14 قرن پس از هجرت پیامبر گرامی اسلام (ص) از مکه معظمه به مدینه منوره و با طلوع حضرت امام خمینی (ره) در ایران اسلامی، کنگره‌های ظلم و بیدادگری به لرزه درآمد و خورشید اسلام یک بار دیگر از مغرب بر بشریت تابید.

سرافراز ادامه داد: امام خمینی (ره) مردی از پرورش یافتگان مکتب پیامبر اکرم (ص) است که از مشرق زمین برخاست و در حق‌جویی، حق‌گویی، استقامت در راه هدف، تلاش در راه هدایت انسان‌ها و ادامه راه انبیا با اراده‌ای آهنین به جدش حضرت علی‌بن ابیطالب (ع) اقتدا کرد و پرده تاریکی‌ها را درید و جبهه کفر را به مبارزه طلبید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به توطئه‌های دشمنان افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی فکر می‌کردند با ارتحال حضرت روح‌الله، پرونده انقلاب بسته می‌شود و بیش از 300 خبرنگار خارجی به این امید در مدت زمان کوتاهی همزمان با رحلت حضرت امام (ره) به تهران گسیل شدند، اما عظیم‌ترین تشییع جنازه و بی‌نظیرترین وداع مردم با امام خود را مخابره کردند.

وی انتخاب مقام معظم رهبری به امامت مسلمین را از نعمات الهی و الطاف خفیه خداوند بر ملت ایران عنوان کرد و افزود: خبرگان ملت ایران با درایت و انتخابی هوشمندانه روز رحلت امام را به روز یأس و ناامیدی استکبار بدل کردند و مهر باطل بر حرکت‌های دنیای غرب زدند.

سرافراز ادامه داد: هدایت‌های امام و مقام معظم رهبری نهال انقلاب را به درخت تنومند و شجره طیبه تبدیل کرده و امام خامنه‌‌ای (مدظله العالی) با تدبیر، زمان‌شناسی و شجاعت خود پای در جای پای حضرت امام خمینی (ره) گذاشته و مسیر امام راحل را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به سخنان بزرگان درباره شخصیت مقام معظم رهبری افزود: وجود بابرکت مقام معظم رهبری بالاترین نعمت برای ملت است و ایشان شخصیتی متفکر، صاحب درایت، فصیح و آگاه به مسایل روز جهان هستند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول