اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جانباز

مسابقات رالی جانبازان استان قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقات رالی جانبازان استان قزوین ظهر امروز در آستانه روز جانباز به میزبانی شهرستان آبیک برگزار شد.

مسابقات رالی جانبازان استان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در این مسابقات که 50 نفر از جانبازان استان قزوین شرکت داشتند با حضور در گلزار شهدای شهرستان قزوین با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و مسیر حرکت خود را آغاز کردند.

جانبازان در مسیر حرکت خود به شهر صنعتی البرز رفته و مورد استقبال مردم و مسئولان این شهر قرار گرفتند.

د‌ر ادامه جانبازان در گلزار شهدای شهر خاکعلی توقف کرده و پس از قرائت فاتحه و نثار گل مورد استقبال مردم و مسئولان این شهر قرار گرفتند که پس از استراحت به مسیر خود ادامه داده و به شهرستان آبیک رسیدند.

جانبازان با حضور د‌ر گلزار شهدای شهرستان آبیک با نثار گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان، مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفتند.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین د‌ر جمع جانبازان استان قزوین و مسئولان شهرستان آبیک گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، قهرمانی نیست بلکه یادآوری ا‌ز خودگذشتگی و رشادت‌های جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

نادر نصیری افزود: جانبازان از افتخارات نظام مقدس جمهوری هستند، که با اهدای اعضای خود عزت، سربلندی و اقتدار را برای مردم به ارمغان آوردند.

وی بر قدرشناسی جانبازان و خانواده‌های آنان از سوی مردم و مسئولان تأکید کرد و گفت: جانبازان شهدای زنده هستند که تمام آحاد جامعه باید به آنان احترام گذاشته و قدر جایگاه‌شان را بدانند.

در ادامه از سوی مسئولان شهرستان آبیک از جانبازان استان قزوین با اهدای هدایایی تجلیل شد و جانبازان پس از صرف ناهار در تالار میلاد برای ادامه مسابقات از آبیک به سمت شهرستان قزوین حرکت کردند.

در این مسابقات پنج تن از جانبازان شهرستان آبیک حضور داشتند.

سه نفر برتر مسابقات رالی جانبازان استان قزوین به مسابقات رالی جانبازان کشور راه می‌یابند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول