اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تکرار موفقیت‌های سال گذشته صورت می‌گیرد

حضور والیبالیست‌های جانباز و معلول قم در سوپر لیگ

خبرگزاری فارس: والیبالیست‌های جانباز و معلول قم در رقابت‌های سوپر لیگ والیبال نشسته باشگاه‌های کشور حضور خواهند یافت.

حضور والیبالیست‌های جانباز و معلول قم در سوپر لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از قم والیبال نشسته یکی از چندین رشته ورزشی فعال و پرطرفدار در بین جانبازان و معلولین ورزشکار زیر مجموعه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم است که امسال در سوپر لیگ والیبال نشسته باشگاه‌های کشور حضور خواهد داشت.

این در حالی است که هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در حال حاضر در رشته‌های بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته در بالاترین سطح مسابقات لیگ این رشته‌ها در کشور یعنی رقابت‌های سوپر لیگ دارای نماینده است.

در سال 1389 تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم در رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و جواز صعود به سوپر لیگ این رشته را کسب کرد تا هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم نخستین بار در سوپر لیگ یک رشته ورزشی به نام جانبازان و معلولین دارای نماینده شود.

این در حالی است که حمایت‌های این هیئت به ریاست محمد پیروزمنش از رؤسای علاقمند در هیئت‌های ورزشی قم، در سال 1390 موفقیت دیگری برای ورزش جانبازان و معلولین قم رقم خورد و طی آن تیم والیبال نشسته این هیئت به مسابقات سوپر لیگ والیبال نشسته باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ترکیب تیم والیبال نشسته قم در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را نفرات شاخصی تشکیل می‌دادند که در تمام مراحل پیکارهای لیگ 90 توانستند حریفان خود را با اقتدار از پیش رو برداشته و عنوان قهرمانی لیگ دسته اول را از آن خود کنند.

تنها تیم بدون شکست رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور در سال 90 اکنون باید خود را با تمام توان برای حضوری موفق در رقابت‌های لیگ برتر یا سوپر لیگ این رشته ورزشی در سال 91 آماده کرده و از اعتبار به دست آمده دفاع کند.

در رقابت‌های سوپر لیگ والیبال نشسته باشگاه‌های کشور قهرمان و نایب قهرمان آسیا یعنی ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز از جمله رقبای جدی تیم والیبال نشسته قم به شمار می‌روند و به همین خاطر لازم است که این تیم با قوای بیشتر وارد لیگ برتر شود.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رقابت‌های لیگ این فدراسیون در رشته‌های مختلف معمولا در نیمه دوم هر سال برگزار می‌شود و بر این اساس تیم‌های حاضر در لیگ برتر یا سوپر لیگ والیبال نشسته نیز کمتر از چهار ماه دیگر در فصل جدید این رقابت‌ها با حریفان خود پیکار می‌کنند که یکی از آنها نماینده ورزش جانبازان و معلولین استان قم خواهد بود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول