اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی:

گمنام‌ماندن بیش از 17 هزار جانباز آذربایجان‌غربی سزاوار نیست

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: سزاوار نیست 17هزار و 500 جانباز آذربایجان‌غربی در گمنامی به سر برند.

گمنام‌ماندن بیش از 17 هزار جانباز آذربایجان‌غربی سزاوار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه یحیی تیموری صبح در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز جانباز که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای اینکه جانبازان و ایثارگران به شکل مناسب در جامعه معرفی شوند، برنامه ثبت و ضبط خاطرات آنها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه دیدار با مسئولان جانباز یکی از برنامه‌های گرامیداشت این روز است، ادامه داد: در این استان ائمه جمعه، مسئول و نماینده مجلس جانباز نیز زندگی می‌کنند، بر این ‌اساس دیدار و تقدیر از آنها و اعضای خانواده آنها یکی از مهم‌‌ترین برنامه‌های سال جاری قلمداد می‌شود.

تیموری به برپایی همایش نخبگان جانباز نیز اشاره کرد و گفت: جانبازان زیادی با وجودی که از مشکلات جسمی و روحی زیادی رنج می‌برند ولی در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی خوش درخشیده‌اند، بر این ‌اساس همایشی با این عنوان در ارومیه برای نخستین بار برگزار خواهد شد تا این چهره‌های شاخص به مردم معرفی شوند.

وی به افتتاح پروژه‌های عمرانی در روز گرامیداشت مقام جانباز اشاره کرد و گفت: در این روز پروژه ساماندهی گلزار شهدای پیرانشهر و پروژه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین طرح بازسازی گلزار شهدای خوی نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

تیموری با بیان اینکه مردم آذربایجان‌غربی 12 هزار شهید را در طول سال‌های جنگ تحمیلی به انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند، بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی باید برای تکریم جانبازان زیرمجموعه خود، فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی مبادرت کنند. همچنین انتظار می‌رود صدا و سیمای استان برای فضاسازی در جامعه از هم‌اکنون وارد عمل شود.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در طول سال 1390 بیش از 4 هزار مورد دیدار از خانواده جانبازان در منازل آنها انجام شد، گفت: تصور می‌شود این میزان عملکرد قابل قبول و رضایت‌بخش است ولی با لحاظ‌کردن تعداد مسئولان و تعداد بازدیدهایی که می‌توانست انجام شود، به نظر می‌رسد کم است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول