اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز میلاد ابوالفضل (ع)

جانبازان موفق کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان موفق این استان در روز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد.

جانبازان موفق کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اسحاق دستگزین عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد و در همه شهرستان‌ها مراسم میلاد این حضرت به همراه تجلیل از جانبازان موفق برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جانبازان از فهیم‌ترین اقشار جامعه هستند که با وجود مشکلات جسمی مختلف از فعالیت‌ در عرصه‌های گوناگون غافل نماندند و امروز شاهد موفقیت‌های این جانبازان هستیم.

وی بیان کرد: در روز میلاد حضرت ابوالفضل عباس (ع)، جانبازان هنرمند، ورزشکار، نویسنده و همه جانبازانی که در هر زمینه‌ای موفقیتی را به دست آوردند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد که کمتر از یک ماه است مسئولیت خطیر بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان را به عهده گرفته است، جانبازان را قشری ارزشمند خواند که برای دفاع از دین و خاک خود، جان ارزشمندشان را به خطر انداختند تا امروز شاهد چنین امنیت و ثباتی در کشورمان باشیم.

دستگزین با اشاره به دلاوری‌های جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این استان به نسبت جمعیتی که دارد بیشترین حضور را در میادین جنگ حق علیه باطل داشته که این همواره در تابلوی افتخارات این استان ثبت و ماندگار می‌ماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد دلاوری‌های جانبازانی که در راه اعتلای دین و نظلن اسلامی سلامت خود را هدیه کردند، فراموش‌شدنی ندانست و تاکید کرد: مردم قدرشناس این استان هیچ‌گاه ایثار و فداکاری جامعه ایثارگری خود را فراموش نمی‌کنند.

متولی امور ایثارگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جشن میلاد قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل عباس روز یکشنبه ساعت 10 صبح در سالن جهاد کشاورزی یاسوج و همه شهرستان‌های این استان برگزار می‌شود.

گفتنی است برگزاری جشن روز جانباز در شهرستان گچساران از سوی شرکت نفت با همکاری اداره بنیاد شهید آن شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از جامعه ایثارگری این استان، جانبازان، خانواده‌های آن‌ها، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول