اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

بخش بسیاری از نظام مرهون ایثارگری جانبازان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: بخش بسیاری از نظام مرهون ایثارگری و از خود گذشتگی‌های جانبازان است.

بخش بسیاری از نظام مرهون ایثارگری جانبازان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان به فرضیه امر به معروف و نهی از منکر در نظام اسلامی و جایگاه این اصل اشاره و اظهار کرد: شایسته است با دعوت به نیکی‌ها و اعمال خوب خود را شریک در این امر لسانی کنیم و از ترویج بدی‌ها پرهیز کنیم چون شریک در گناه خواهیم بود.

وی در ادامه به اعیاد شعبانیه اشاره کرد و گفت: بخش بسیاری از نظام جمهوری اسلامی مرهون ایثارگری و از خود گذشتگی‌های جانبازان است.

شریعتی‌تبار افزود: امروزه بسیاری از مشکلات جامعه، مسائل مادی ،اقتصادی و گرفتاری‌های روزانه ما را گرفتار کرده و سبب غفلت از رسیدگی به امور جانبازان است.

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: برخی از افراد جامعه به ‌ویژه نوجوانان و جوانان شناخت کم‌تری از فداکاری‌های جانبازان دارند که وظیفه ما است که آنان را با ایثارگری جانبازان در دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی در ادامه به برخی از مناسبت‌های هفته چون هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: کار قضاوت ستودنی است و قوه قضائیه هم باید در گزینش نیروهای خود توجه کند و تنها به صدور حکم بسنده نکند بلکه از وقوع جرم هم جلوگیری کند.

شریعتی‌تبار با اشاره به بمب‌گذاری‌های اخیر در حریم حرم مطهر امامان شیعه در عراق و به شهادت رساندن زائران گفت: امروز آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم و تروریست‌ها منطقه‌ای را بمباران می‌کند و مردم بی‌دفاع را به خاک و خون می‌کشد اما تروریست‌ها هم‌چنان به کار خود ادامه می‌دهند و خبر جنایت آنان دل هر انسانی را خون می‌کند.

 انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول