اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مرکز توانبخشی ویژه جانبازان در ورامین احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساخت مرکز توانبخشی ویژه جانبازان در ورامین خبر داد.

مرکز توانبخشی ویژه جانبازان در ورامین احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حسین هادیانی در جمع خبرنگاران کمترین سن جانبازان را 40 سال عنوان کرد و گفت: با گذشت 25 سال از دوران دفاع مقدس در حال حاضر کمترین سن جانبازان جنگ تحمیلی حدود 40 سال و میانگین سن جانبازان و ایثارگران بین 50 تا 60 سال است.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به میزان جانبازان استان تهران، اظهار داشت: در حال حاضر 48 هزار جانباز ساکن تهران هستند و حدود 48 هزار جانباز دیگر نیز برای درمان به این شهر انتقال یافته‌اند که از این میان 480 جانباز قطع نخاع در تهران زندگی می‌کنند و 100 جانباز قطع نخاع دیگر نیز از استان‌های دیگر به تهران منتقل شده‌اند.

وی در ادامه یکی از ضرورت‌های ایجاد مراکز جامع توانبخشی را تشدید عوارض جانبازی و سالمندی دانست و گفت: با توجه به اینکه 30 مرکز توانبخشی در مراکز استان کشور احداث می‌شود در حال حاضر احداث این مراکز فقط در استان تهران و اصفهان آغاز نشده است.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با تاکید بر اینکه مراکز جامع توانبخشی به منظور ارتقای سطح سلامت و بازتوانی جانبازان و ایثارگران برای حضور موثر و فعال در جامعه فعالیت‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و ورزشی را انجام می‌دهند، عنوان کرد: سه مرکز توانبخشی برای استان تهران در نظر گرفته شده است که یکی از این مراکز در ورامین، دیگری به احتمال زیاد در شرق تهران و یک مرکز دیگر نیز در محل کنونی آسایشگاه بقیة‌الله (عج) احداث می‌شود و مرکز توانبخشی استان البرز به جانبازان غرب تهران نیز خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول