اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان تیر ماه امسال

فاز نخست مرکز توانبخشی ایثارگران و جانبازان قم به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: فاز اول مرکز توانبخشی خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان قم تا پایان تیر ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

فاز نخست مرکز توانبخشی ایثارگران و جانبازان قم به بهره‌برداری می‌رسد

محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مرکز توانبخشی ایثارگران و خانواده‌های شهدا اظهار کرد: این مرکز در زمینی به مساحت 21 هزار مترمربع در انتهای خیابان جمهوری واقع شده است.

وی عنوان داشت: احداث یک مرکز توانبخشی در استان قم از اقداماتی بود که در دور دوم سفر ریاست جمهوری به قم مصوب شد.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطر نشان کرد: فاز اول این پروژه در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع اجرا می‌شود و تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به بخش‌های پروژه مرکز توانبخشی گفت: فاز اول این پروژه شامل سالن چند منظوره، استخر و خدمات آب‌درمانی بوده و امیدواریم برای تیرماه ساخت این فاز به پایان برسد.

جعفری با بیان اینکه فاز دوم پروژه مرکز توانبخشی دارای 7 هزار مترمربع زیربنا است عنوان داشت: اکنون فاز دوم پروژه توانبخشی در حال مناقصه و مشخص شدن پیمانکار بوده و شامل بخش‌های درمانی، مسائل فیزیوتراپی و توانبخشی است.

وی ادامه داد: فاز سوم شامل بخش اقامتی برای کسانی بوده که قرار است مورد درمان قرار بگیرند، البته هنوز بودجه‌ای برای احداث این بخش تخصیص داده نشده است.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطر نشان کرد: بودجه این پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی تامین می‌شود و تاکنون 3 میلیارد تومان برای تکمیل فاز نخست این پروژه دریافت شده است.

وی عنوان داشت: بودجه فاز دوم 7 میلیارد تومان است که امیدواریم تا دو سال آینده بخش درمانی آن به پایان برسد.

جعفری با اشاره به اهمیت احداث مرکز توانبخشی گفت: امیدواریم مسئولان استان کمک کرده تا هر چه زودتر این مرکز به بهره‌برداری برسد و بیماران شاهد و ایثارگر برای درمان مجبور به سفر به شهرهای همجوار نشوند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول