اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ایثارگران سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

جانبازان قطع نخاعی اصفهان به مشهد مقدس می‌روند

خبرگزاری فارس: مسئول ایثارگران سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان جانبازان قطع نخاعی اصفهان را در غالب یک اردوی سیاحتی و زیارتی به مشهد مقدس می‌برد.

جانبازان قطع نخاعی اصفهان به مشهد مقدس می‌روند

داوود ایزدی در حاشیه سفر جانبازان قطع نخاعی مشهد به اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد برنامه‌های ویژه استقبال از این جانبازان در اصفهان اظهار داشت: این گروه اعزامی از خراسان‌رضوی پس از زیارت حضرت معصومه(س) به اصفهان سفر و سه روز مهمان هستند.

وی با بیان اینکه سپاه صاحب‌الزمان(عج) مسئول اسکان و پذیرایی از این جانبازان است، افزود: در نظر داریم علاوه بر اینکه برای اسکان این خانواده‌های جانبازان هتل عباسی اصفهان را در اختیار گذاشته‌ایم شرایطی را فراهم کنیم که از مکان‌های دیدنی و تاریخی اصفهان دیدن کنند.

مسئول ایثارگران سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های چند روز اقامت این جانبازان به اصفهان بازدید از گلستان شهدا و تخت‌فولاد، دیدار و اقامه نماز جماعت توسط آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در اصفهان و نیز بازدید از اماکن دیدنی هم‌چون میدان امام(ره)، منارجنبان، آتشگاه، چهلستون و باغ پرندگان است.

وی با بیان اینکه این حرکت از سال گذشته و پس از دیدار جانبازان با رهبر معظم انقلاب در حال انجام است، ادامه داد: امور ایثارگران و جانبازان سپاه اصفهان نیز در نظر دارد برای جانبازان گردن به بالا اردوهای این‌چنینی را همراه با خانواده‌ها برگزار کند.

ایزدی بیان داشت: استان اصفهان یک هزار و 100 جانباز 70 درصدی دارد که از این تعداد 230 نفر قطع نخاع و قطع نخاع گردنی هستند.

وی اضافه کرد: در نظر داریم در سال جاری جانبازان قطع نخاعی اصفهان را هم با انسجام بیشتری به مشهد مقدس اعزام کنیم.

مسئول ایثارگران سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: تاکنون چندین اردو در سال گذشته برای برخی از جانبازان قطع نخاعی و خاص ویلچری و قطع عضوی داشتیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول