اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت سه روز متوالی

جانبازان قطع نخاعی مشهد مهمان استان اصفهان شدند

خبرگزاری فارس: مسئول گروه اخوت جانبازان قطع نخاعی مشهد مقدس گفت: در راستای تقویت روحیه جانبازان قطع نخاعی و خانواده آنها به صورت خودجوش به اصفهان سفر کردیم.

جانبازان قطع نخاعی مشهد مهمان استان اصفهان شدند

غلام‌حسین صفایی در حاشیه سفر خود به اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف از تشکیل این نوع اردوها برای جانبازان را تقویت روحیه معنوی آنها دانست و گفت: سفرهای جانبازان قطع نخاعی از سال گذشته و با همت شهرداری تهران و نیز امور ایثارگران و جانبازان خراسان‌رضوی آغاز شد.

وی افزود: این سفرها در قالب اردویی سیاحتی و زیارتی امسال با 33 نفر از جانبازان قطع نخاع گردن و کمر و نیز 140 نفر جانباز ویلچری از مشهد مقدس آغاز شده است.

مسئول گروه اخوت جانبازان قطع نخاعی تصریح کرد: در این دوره سفرها 90 درصد جانبازان به وسیله خودروهای شخصی خود از مشهد مقدس همراه با خانواده سفر را آغاز و به مدت دو روز در شهر مقدس قم و زیارت حضرت معصومه(س) اقامت و سپس به اصفهان سفر کردند.

وی با تاکید به اینکه گروه جانبازان اخوت در غالب یک گروه خودجوش و مردمی است، ادامه داد: در گروه فرهنگی اخوت همه اعضای آن جانباز قطع نخاعی می‌باشند که به لحاظ شرایط جسمی دارای محدودیت‌هایی هستند.

صفایی اضافه کرد: با توجه به اینکه از نزدیک شاهد مشکلات و محدودیت‌های جانبازان هستم نیز نیاز روحی این افراد به سفر را به خوبی درک می‌کنم.

وی افزود: به همین دلیل احساس نیاز افراد جانباز و خانواده‌های آنها اردوهای درون استانی و برون استانی را تدارک دیدیم.

مسئول گروه اخوت ادامه داد: سفرهای برون استانی را در ابتدای امر با شهردار تهران در میان و نخستین گروه جانباز قطع نخاعی که شامل 140 نفر قطع نخاعی و 200 نفر جانباز ویلچرنشین هستند را به برخی از شهرهای کشور اعزام کردیم.

وی افزود: یک سری جانباز ویلچرنشین داریم که قطع نخاعی نیستند که در نظر داریم آنها را در یک دوره در سال جاری به سفر اعزام کنیم.

صفاری تاکید کرد: تدارک این سفر مربوط به امور دولتی نیست و خودجوش و از طرف یک گروه جانباز است.

وی تصریح کرد: چون خود یک جانباز هستم نیازهای یک جانباز و خانواده آن را به خوبی لمس می‌کنم و سفر و تغییر روحیه یکی از مواردی است که خانواده جانبازان با توجه به شرایط سخت جانباز به آن نیاز دارند.

به گزارش فارس، غلام‌حسین صفایی از سرداران سپاه و فرماندهان جنگ در عملیات چذابه است که اکنون به مدت31 سال قطع نخاع و معلول است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول