اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فتح خرمشهر صورت گرفت

صعود جانبازان به بلندترین کوه قم

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از صعود جانبازان قمی به بلندترین کوه قم در گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر خبر داد.

صعود جانبازان به بلندترین کوه قم

مهرداد رحمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در طول سال با حمایت‌های بسیار خوبی که صورت می‌گیرد، برنامه‌های متنوعی در حوزه ورزش برای خانواده‌ها، پرسنل و کارکنان و همچنین جانبازان عزیز علاقمند به ورزش طرح‌ریزی می‌کند.

وی ادامه داد: اعزام به رقابت‌های ورزشی قهرمانی استان قم به مناسبت‌های مختلف، همچنین اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور در قالب برنامه‌های زیر مجموعه سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین برنامه‌های مختلف همگانی و تفریحی ورزشی از جمله اقدامات انجام شده در حوزه ورزش برای عزیزان علاقمند به ورزش است.

مسئول تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تصریح کرد: با توجه به رسالتی که این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بر عهده دارد، در مناسبت‌هایی مانند گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، هفته دفاع مقدس و سالگرد پیروزی انقلاب نیز در طول سال برنامه‌های مهمی در حوزه ورزش خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا می‌شود.

وی در ادامه به مهم‌ترین برنامه روزهای آغاز خرداد ماه این اداره کل در بخش ورزش اشاره کرد و بیان داشت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و این فتح به‌یادماندنی، جانبازان قمی به رشته کوه برف انبار قم صعود کردند.

رحمتی یادآور شد: این صعود ورزشی در قالب همایش سالانه کوهپیمایی جانبازان استان قم به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور جانبازان ورزش دوست از گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم آغاز شد و به مقصد روستای فردو و ارتفاعات برف انبار ادامه یافت.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه در قالب یک حرکت ارزشمند فرهنگی ورزشی صورت گرفته و خوشبختانه به شکل بسیار مطلوبی مورد استقبال شرکت‌کنندگان از جمله جانبازان عزیز ورزشکار قرار گرفت، برنامه‌ای که در فرصت‌های بعدی به شکل بهتری برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اهداف و برنامه‌های سال 91 عنوان داشت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ما در تربیت بدنی، ایجاد فضا و بستری مناسب برای جذب خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به ورزش است.

وی تاکید کرد: به خصوص اینکه ما به دنبال آن هستیم که زمینه مناسبی برای جلب نظر و جذب معلولان عزیز سال‌های دفاع مقدس به ورزش فراهم شود تا این عزیزان در میدان ورزش اعم از همگانی و قهرمانی توانمندی‌های خود را بار دیگر نشان دهند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول