اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان خبر داد

حل مشکلات فدراسیون جانبازان با تایید اساسنامه جدید

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به ارسال اساسنامه جدید این فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر اساسنامه جدید توسط وزارت ورزش تایید شود، بسیاری از مشکلات فدراسیون حل می‌شود.

حل مشکلات فدراسیون جانبازان با تایید اساسنامه جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجتبی قربان حسنی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان‌جنوبی با اشاره به در پیش بودن پارالمپیک لندن اظهار داشت: سال گذشته مهم‌ترین کار فدراسیون، کسب سهمیه پارالمپیک بود که توانستیم سهمیه‌های خوبی به دست آوریم و امسال هم کسب مدال پارالمپیک را دنبال می‌کنیم.

*حضور 60 ورزشکار جانباز و معلول در پارالمپیک لندن

وی تعداد ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک لندن از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان را حدود 60 نفر در 9 رشته ورزشی دانست و اظهار امیدواری کرد که بتوانیم جایگاه دوره گذشته خود را حفظ کرده و با مدال‌های رنگارنگ به میهن برگردیم.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان کشورمان تمرکز فدراسیون را بر روی مقوله استعدادیابی دانست و افزود: در همین راستا اقدام به تشکیل کمپ‌های اردویی و پایگاه‌های قهرمانی و اعزام مربی به سراسر کشور کرده‌ایم.

قربان حسنی با اشاره به افزایش نسبی سن جانبازان ابراز داشت: در بعضی از رشته‌ها محدودیت سنی به وجود آمده و جانبازان توانایی رقابت با سایر ورزشکاران را ندارند.

وی افزود: اما جانبازان افتخار ما به حساب آمده و نباید آنها را از دست بدهیم، به همین دلیل سعی می‌کنیم که از جانبازان در رشته‌های مربیگری و داوری استفاده کنیم.

*اعتبار 1.2 میلیاردی فدراسیون جانبازان و معلولان در سال 90

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان انجام دوره‌های ورزشی پیشکسوتان و استفاده از جانبازان و معلولان پیشکسوت در ورزش‌های همگانی را از جمله دیگر راه‌های استفاده از توان بالقوه جانبازان و معلولان پیشکسوت دانست.

قربان حسنی اعتبار اختصاص یافته به این فدراسیون در سال گذشته را بالغ بر 1.2 میلیارد تومان دانست و افزود: با توجه به هزینه بالای برگزاری مسابقات و اعزام‌ها خواستار افزایش این میزان هستیم.

وی با اشاره به تنظیم اساسنامه جدید فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و ارسال آن به وزارتخانه ورزش و امور جوانان ابراز داشت: اگر اساسنامه جدید مورد تایید وزارت ورزش قرار گیرد، بسیاری از مشکلات فدراسیون حل خواهد شد.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان کمک مالی به هیئت‌های استانی را وظیفه فدراسیون دانست و افزود: ما از کمک به هیئت‌ها دریغ نمی‌کنیم، اما در پی رسیدن هیئت‌های استانی به خودکفایی و ایجاد منابع درآمدی جدید برای آنها هستیم.

قربان حسنی با اشاره به شرایط خاص استان خراسان‌جنوبی ابراز داشت: هیئت جانبازان و معلولان خراسان‌جنوبی نیاز به حمایت بیشتری دارد، که با توجه به وجود استعدادهایی در رشته‌های تیر و کمان و دوومیدانی، چند قبضه تیر و کمان و وسایل ویژه دو و میدانی را به این هیئت اختصاص داده و در آینده نزدیک به آنها اهدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول