اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل:

خدمت به جانبازان نهایت عزت کارگزاران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: خدمت به جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران بزرگ‌ترین افتخار و عزت کارگزاران نظام اسلامی است.

خدمت به جانبازان نهایت عزت کارگزاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ودود سید شنوا عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته جانباز در اردبیل اظهار داشت: ما اگر به این اصل معتقد باشیم که تمام نعمات و امنیت و آسایش امروز ما مدیون جانفشانی شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان است هرگز به خود اجازه نمی‌دهیم که در برابر شریف‌ترین انسان‌ها ادعای پست و ریاست کنیم بلکه باید خودمان را خادم و خدمتگزار حقیقی این افتخارآفرینان بدانیم که جان در طبق اخلاص گذاشتند و امروز در شرایط نامناسب و تحمل مصائب و مشکلات مختلف همچنان پیرو خط ولایت و امت شریف هستند.

وی فرا رسیدن هفته جانباز و سالروز میلاد حضرت عباس (ع) را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: اگر جانبازان ما تبعیت از علمدار کربلا را برای خود الگو و معیار می‌دانند باید به چنین انسان شریف و آزاده افتخار کنند که در هیاهوی الگوهای نامناسب توانسته‌اند بهترین و افضل‌ترین انسان را برای خود الگو و محک رفتاری قرار دهند.

سید شنوا در ادامه اضافه کرد: جانبازان برای حفظ و صیانت از ارزش‌های دین و اسلام از جان مایه گذاشتند و وظیفه ماست که با ارزش‌گذاری به این آرمان‌ها پیگیر مطالبات آنها باشیم.

این مسئول با اعلام این‌که استان اردبیل 11 هزار و 194 جانباز دارد، بیان کرد: 333 نفر از این جانبازان دوران دفاع مقدس و ایام پیروزی انقلاب درصد جانبازی آنها بالای 50 درصد است که ما وظیفه داریم در قالب حمایت‌های بهداشتی و درمانی از آنها پشتیبانی کرده و دلجویی کنیم.

وی همچنین از اجرای طرح سپاس در اردبیل خبر داد و گفت: در هفته جانباز طبق تکلیفی که بر عهده مسئولان گذاشته شده است به یقین به دیدار جانبازان و خانواده‌های شهدا می‌رویم تا با دلجویی از آنها برای حل مشکلاتشان نیز گام‌های جدی برداریم.

به گزارش فارس، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه آثار هنری جانبازان در این هفته خبر داد و افزود: این نمایشگاه در سالن خطایی اردبیل برگزار شده و در کنار آن شاهد برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی نیز برای جانبازان و خانواده‌های آنها هستیم.

سید شنوا برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان، دیدار با آنها در بیمارستان ایثار و همچنین سرکشی به جانبازان بستری در منازل را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته جانباز اعلام کرد و اظهار داشت: برای حل مشکل بیمه جانبازان با دستگاه‌های مرتبط و رایزنی‌های لازم انجام شده تا از طریق آنها مشکل احتمالی نیز برطرف شود.

وی در پایان از مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف خواست در تغییر وضعیت استخدام جانبازان و فرزندان آنها از حالت قراردادی به پیمانی و رسمی طبق مقررات و قوانین عمل کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول