اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

پاسداران در راه اعتلای کلمه توحید جهاد می‎کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: پاسداران در راه اعتلای کلمه توحید جهاد می‎کنند.

پاسداران در راه اعتلای کلمه توحید جهاد می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسدار در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: پاسداران واقعی جهاد منتهی به شهادت را انتخاب کرده و در حفظ ارزش‎های اسلامی شجاعانه وارد این عرصه شدند.

وی تصریح کرد: وقتی کسی موظف به پاسداری می‎شود باید در مقابل هر تهدیدی پاسخگو باشد بنابراین زمانی که انقلاب با تهدیدات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از سوی دشمنان مواجه می‎شود باید با ورود صحیح در صحنه، تمام فتنه‎ها را خنثی کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: اگر دشمن از حربه اقتصادی برای ضربه ‎زدن به انقلاب اسلامی وارد می‎شود سپاه پاسداران باید به سهم خود در این عرصه وارد شده که الحمدلله این مجموعه همواره با قدرتِ تمام در مقابل دسیسه‎های دشمن وارد شده است.

بابایی خاطر نشان کرد: هر زمان که دشمن دانش فنی خود را در پروژه‎های عظیم کشور دریغ کند، جوانان مؤمن و انقلابی مملکت با روحیه بسیجی و مدیریت سپاه پاسداران در پروژه‎های بزرگ ورود پیدا می‎کنند.

وی با تاکید بر اینکه هدف سپاه پاسداران کسب درآمد نیست اذعان کرد: این نهاد، عرصه را برای ورود فعالان اقتصادی تعیین نمی‎کند بلکه اگر شرایطی به وجود آید که بخش صنعت بتواند به توانایی دست پیدا کند آنگاه حتما این عرصه به تلاشگران عرصه صنعت واگذار خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان در خصوص جنگ نرم دشمن اظهار داشت: جامعه در حال گذر از رویه‎های جدید و قدیم است و دشمن خود را به فناوری‎های نوینی از جمله اینترنت، آی‎تی و ماهواره برای جنگ نرم تجهیز کرده که این الزام وجود دارد سپاه با بکارگیری توان نهادها در ابتدا به مقابله پرداخته و سپس آن را به سمت دشمن برگرداند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول