اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار

پاسداران نمونه چهارمحال و بختیاری معرفی می‎شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار از پاسداران نمونه این استان تجلیل و قدردانی می‎شود.

پاسداران نمونه چهارمحال و بختیاری معرفی می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعد از ظهر امروز در نخستین نشست ستاد گرامیداشت هفته پاسدار در این استان، اظهار داشت: مراسم گرامیداشت هفته پاسدار همزمان با 27 رجب، عید مبعث نبی مکرم اسلام آغاز و تا چهارم شعبان‌المعظم مصادف با فرخنده میلاد حضرت ابوالفضل(ع) در سراسر استان و رده‌های سپاه و بسیج برگزار می‌شود.

وی از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت هفته پاسدار در این استان خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت میلاد باسعادت سومین مقتدای شیعیان حضرت امام حسین(ع)، ولادت سیدالساجدین حضرت علی ابن‌الحسین(ع) و میلاد باوفاترین جانباز عالم هستی حضرت ابوالفضل العباس(ع) در نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج بیش از 50 عنوان برنامه در این استان اجرا خواهد شد.

محمدسلیمانی سرکشی از خانواده معظم شهدای پاسدار را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و گفت: برافراشته کردن پرچم متبرک امام حسین(ع) در میادین شهدای استان و میدان امام حسین(ع) شهرکرد و تجلیل از پاسداران نمونه استان از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری پیاده‌روی وی‍ژه کارکنان سپاه و خانواده‌های آنها، برگزاری جشن میلاد در مراکز سپاه و بسیج، تجلیل از بازنشستگان سپاه، دیدار با ائمه جمعه و معرفی شهدای شاخص در هفته پاسدار از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت گرامیداشت تلاش‌های پاسداران در دفاع از کشور، گفت: پاسداران در سه دهه گذشته به گونه‌ای عمل کرده‌اند که کاملا منطبق بر منویات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

محمدسلیمانی افزود: بر همین اساس قداست و ارزش سپاه به دلیل مردمی و ولایت‌مدار بودن پاسداران است.

وی با اشاره به تلاش‌های ناکام دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن و تضعیف جایگاه مردمی سپاه، گفت: سپاه به دلیل تطابق با فرهنگ عاشورا و ایثار و جهاد در رکاب امام حسین(ع) بودن را تجسم و عینیت مجدد بخشیده که این جایگاه، اعتبار ویژه‌ای برای سپاه در نزد افکار عمومی مردم انقلابی ایران ایجاد کرده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول