اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فارسان:

پاسداران به‌حق حافظان حریم اسلام و قرآن هستند

خبرگزاری فاس: امام جمعه فارسان گفت: پاسداران نشان دادند که به‌حق حافظان حریم اسلام و قرآن هستند.

پاسداران به‌حق حافظان حریم اسلام و قرآن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر بعد از ظهر امروز در دیدار کارکنان سپاه شهرستان فارسان به مناسبت هفته پاسدار با تبریک اعیاد ماه رجب، اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار از پاسداران به عنوان حافظان حریم اسلام و قرآن نام برد و اظهار داشت: پاسداران حقیقتاً در این راه و در انجام رسالت خود موفق عمل کرده و به حق از مقدسات و اصول اسلام پاسداری کرده‎اند.

وی با گرامیداشت هفته پاسدار به نامگذاری میلاد سرور و سالار شهیدان به عنوان روز پاسدار اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تقارن میلاد امام حسین (ع) و نامگذاری آن به عنوان روز پاسدار افتخاری بزرگ برای قشر پاسدار به حساب می‎آید که باید از این شأن و منزلت مراقبت کرد.

وی از قرآن به عنوان بزرگ‌ترین سند حضرت رسول اکرم (ص) یاد کرد و گفت: بی‎نظیرترین اقدام در راستای زنده نگه داشتن کلام خدا، قرائت آیات آن توسط سر بریده امام حسین در بالای نیزه بود که کوبنده‎تر از این پیام‎رسانی در هیچ زمانی مشاهده نشده است.

پوراکبر تصریح کرد: پیام امام حسین به عنوان بزرگ پاسدار دین این است که ای مردم عالم من به خاطر قرآن این مصیبت بزرگ را قبول کردم و هیچ مسئولیتی بالاتر از قرآن بر عهده ما نیست.

امام جمعه فارسان ادامه داد: قرآن بالاترین دستورالعمل زندگی، سیر و سلوک و عاقبت بخیری است که بیان‎کننده آن خداوند حکیم و بزرگوار است. 

وی در ادامه با اشاره به نقش ممتاز و برجسته پاسداران در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن در جنگ هشت ساله تحمیلی افزود: عقب نگه داشتن دشمن متجاوز و تا بن دندان مسلح در طول آن هشت سال، نتیجه ایمان، اخلاص و پایمردی مردان و زنانی است که با سلاح ایمان و اخلاص تا پای جان مقاومت کرده و همچون صخره‌ای سخت در برابر تهاجم دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.

پوراکبر بیان کرد: پاسداران نشان داده و اثبات کرده‌اند که مقتدرانه در برابر تهدیدات و زورگویی استکبار در هر زمان و مکانی می‌ایستند.

وی افزود: رشادت و دلاوری پاسداران ما دوران دفاع مقدس به کشور ما عزت و امنیت داد و موجب شد که دشمن از فکر اقدام نظامی علیه کشور ناامید شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول