اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

سپاه پاسداران یک اصل ریشه‌دار در تار و پود انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سپاه پاسداران در حقیقت یک اصل ریشه‌دار در تار و پود انقلاب اسلامی بوده و نام آن با انقلاب اسلامی عجین شده است.

سپاه پاسداران یک اصل ریشه‌دار در تار و پود انقلاب است

حجت‌الاسلام محسن حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دفاع از کشور، تثبیت نظام، حاکم کردن ارزش‌ها، ایجاد وحدت و امنیت و مقابله با انواع تهدیدات داخلی و بیرونی در کارنامه‌ موفق سپاه پاسداران وجود دارد.

به گفته حجت‌الاسلام حیدریان، سپاه به‌عنوان شجره طیبه انقلاب ثابت کرده است در هر زمان و موقعیتی برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های الهی آن آماده بوده و هیچ تند‌بادی قادر به تکان دادن آن نیست.

وی پشتیبانی از اصل ولایت به‌عنوان بزرگترین پشتیبان انقلاب را مهم‌ترین رسالت‌ این نهاد انقلابی خواند و گفت: سپاه در این مسیر تمام تلاش خود را به کار بسته است.

حجت‌الاسلام حیدریان خاطرنشان کرد: حضور همیشه در عرصه سپاه نشان می‌دهد که نام این نهاد انقلابی با انقلاب عجین شده و در هر شرایطی که نظام الهی مورد هجمه دشمنان قرار گیرد سپاه وارد شده و با تمام توان مقابله خواهد کرد.

برگزاری 466 نشست و گردهمایی سیاسی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه از برگزاری 466 نشست و گردهمایی سیاسی با حضور اساتید استانی و کشوری در طول سال گذشته در نواحی و حوزه‌های تابعه این سپاه خبر داد.

حجت‌الاسلام حیدریان اضافه کرد: برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی ترجمه و درک مفاهیم، تجوید و تفسیر قرآن با حضور 3 هزار نفر از دیگر برنامه‌‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس است.

عضویت 1760 روحانی و ماموستا کردستان در بسیج

به گفته مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس، در حال حاضر 2 هزار و 400 روحانی و ماموستا در استان کردستان به صورت سازماندهی فعالیت می‌کنند که یک هزار و 760 نفر از این تعداد در بسیج عضویت داشته و در برنامه‌های مختلف حضوری فعال دارند.

به گفته حجت‌الاسلام حیدریان، در سال گذشته بیش از یک هزار و 214 نفر از تعداد مذکور با کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: اعزام روحانیون و ماموستاها به روستاهای سطح استان به منظور پاسخگویی به سوالات، دینی و شرعی روستائیان و ارتقاء سطح بصیرت سیاسی آنان از دیگر برنامه‌های حوزه عقیدتی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان است.

وی در پایان برگزاری 4 هزار و 500 دوره‌ آموزشی، 3 هزار و 350 دوره آموزشی غیرحضوری، برگزاری 7 مورد شب‌خاطره انقلاب و برگزاری اردوهای مختلف زیارتی و تفریحی را از برنامه‌های حوزه عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس برای بازنشستگان برشمرد.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول