اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه لردگان:

جانفشانی پاسداران همچون نگینی در تاریخ ملت می‌درخشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه لردگان گفت: جانفشانی و از خودگذشتگی پاسداران در دوران پرافتخار انقلاب اسلامی همچون نگینی تا همیشه در تاریخ حماسه، ایثار و پایداری این ملت می‌درخشد.

جانفشانی پاسداران همچون نگینی در تاریخ ملت می‌درخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های اعیاد شعبانیه و  هفته پاسدار در این شهرستان از امام حسین (ع) به عنوان ‌الگوی واقعی پاسداران یاد کرد و اظهار داشت: پاسداران به سیدالشهدا اقتدا کرده و در دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی وظیفه سنگینی را عهده‌دار هستند.

وی به ایثارگری و فداکاری پاسداران در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: پاسداران در مراحل مختلف ثابت کردند که برای دفاع از اسلام و انقلاب از دست جان و مال خود به راحتی می‌گذرند.

اسحاقی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس ملت قهرمان ایران اسلامی در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم یکی از حساس‌ترین و با ارزش‌ترین دوره‌های حیات این ملت است، افزود: جانفشانی و از خودگذشتگی پاسداران در این دوران پرافتخار همچون نگینی تا همیشه در تاریخ حماسه، ایثار و پایداری این ملت می‌درخشد. 

وی پاسداری از انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی را مهم‎ترین وظیفه سپاه و پاسداران دانست و افزود: با توجه به موقعیت جمهوری اسلامی، ملت ایران بخصوص پاسداران با تاسی از امام حسین(ع) و ائمه اطهار در مقابل توطئه‎های آنان با لبیک گفتن به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، تا پای جان از اسلام و قرآن دفاع خواهند کرد.

فرمانده سپاه لردگان در ادامه با اشاره به برخی توانمندی‌ها و برجستگی‌های جمهوری اسلامی گفت: وجود پایگاه‌های مقاومت و شبکه گسترده بسیج در همه اقشار و وجود فرهنگی ملی و دینی نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی و مهدوی، از جمله این نقاط قوت است که همه جهانیان به آن اذعان دارند.

اسحاقی افزود: مردم چهارمحال و بختیاری با هوشیاری و پیروی از ولایت در دوران دفاع مقدس رشادت‌های کم‌نظیر را از خود به جای گذاشتند و امروز نیز با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده هر نوع جانفشانی هستند.

فرمانده سپاه لردگان همچنین برگزاری جشن میلاد امام حسین(ع)، برگزاری راهپیمایی خانوادگی، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با امام جمعه و علما، سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری نشست‎های فرهنگی و دیدار با ائمه جماعات شهرستان را از مهم‎ترین برنامه‎های اجرایی هفته پاسدار در شهرستان لردگان عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول