اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

سپاه پاسداران پشتوانه عظیم انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار ابرکوه سپاه پاسداران را پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی دانست.

سپاه پاسداران پشتوانه عظیم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق‌طلبانه و آزادی‌خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی افزود: زمانی که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت‌ماه سال 1358 و در نخستین روزهای طلوع خورشید انقلاب اسلامی بر پهن‌دشت ایران اسلامی، فرمان تشکیل این نهاد مکتبی را دادند، پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب نوپای مردم مسلمان ایران به یادگار نهادند.

برزگرزاده عنوان کرد: امروز پس از گذشت بیش از 30 سال از تأسیس این نیروی ارزشی و پر افتخار که دفتر سوابقش از برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به ‌ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است، بالنده‌تر، بانشاط‌‌تر و مقتدرتر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و کیان نظام اسلامی، امید و پشتوانه‌ای محکم برای مردم و نظام مقدس اسلامی است.

وی در قسمتی دیگر از پیام خود ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی یادآور شد: سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه‌ساز سپاه پاسداران و به ملت مسلمان ایران تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق باشد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول