اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیارجمند:

امام به پاسداران اعتمادی استثنایی داشت / آمریکا امروز هم هیچ غلطی نمی‏تواند بکند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیارجمند گفت: امام خمینی علاقه‏مند نیروهای مسلح بودند و اعتمادی استثنایی به سپاه پاسداران داشتند و باید دانست که آمریکا امروز هم هیچ غلطی نمی‏تواند بکند.

امام به پاسداران اعتمادی استثنایی داشت / آمریکا امروز هم هیچ غلطی نمی‏تواند بکند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند حجت‏الاسلام والمسلمین رضا احمدی عصر امروز در دیدار کارکنان سپاه شاهرود اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با درایت خاص و آینده نگری از وجود آینده سپاه خبر دادند و آن جمله که در سال 42 فرمودند "سربازان من در گهواره‏ها هستند"، از وجود نیروهای انقلابی در قالب سپاه پاسداران ‏ خبر داد.

امام جمعه بیارجمند در ادامه سخنان با اشاره به عملکرد سپاه در دوران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در دوران دفاع مقدس امتحان خوبی پس داد و موجب سرافرازی مردم شد.

احمدی افزود: سپاه بعد از جنگ در مسائل فرهنگی، عمرانی و سازندگی و آموزش‏های مختلف نظامی و کلاس‏های عقیدتی، برای افزایش ایمان و آمادگی مردم گام‏های موثری برداشت.

وی اضافه کرد: از نمونه‏های بارز آن در همین چند روز اخیر می‏توان به انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نام برد که کاری پرزحمت و باارزش است که قرارگاه خاتم‏الانبیا (ص) سپاه با قدرت ایمان و اراده آن را انجام خواهد داد.

امام جمعه بیارجمند در ادامه با اشاره به همراهی سپاه با ولایت و نافع و سودمند بودن آن یادآور شد: در حدیثی آمده از یکی از اصحاب حضرت علی (ع) در مورد علاقه‏اش به ایشان پرسیدند که وی در جواب گفت که اسلحه را بر دوش گذاشته و چشم در چشمان علی (ع) هر جا اشاره کند، نشانه خواهم گرفت و این نشان از اطاعت محض او بود و سپاه نیز همین‏طور گوش به فرمان ولایت است.

امام جمعه بیارجمند با بیان ناراحتی دشمنان انقلاب از سپاه افزود: دشمنان انقلاب و اسلام از سپاه ناراحت هستند و تحمل سپاه با این قدرت و اقتدار و ایمان و تابع رهبری بودن برای آنها مشکل است.

وی به برنامه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا برای جذب آرای مردم این است که ما با سپاه مخالف هستیم و سپاه یکی از دشمنان اصلی ماست.

احمدی خاطرنشان کرد: دشمنان در زمان پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی با تمام توان یارای مقابله با ما را نداشتند و حال که ما در قله اقتدار هستیم و به عنوان یک ابرقدرت مطرح شده‏ایم، آمریکا و ایادی آن هیچ غلطی نخواهند کرد.

وی در پایان سخنان خود با آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران به اسلام و انقلاب گفت: من خود را مرید استوار سپاه می‏دانم و از راه و روش آن تقلید می‏کنم.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه شاهرود در ابتدای این دیدار اظهار داشت: پاسداران به زیارت علما می‏آیند تا با کسب فیض و معنویت به خوشه‏چینی از خرمن علمای عامل بپردازند.

حجت‏الاسلام حسین غرقی با اشاره به پیوند سپاه و روحانیت گفت: سپاه از اول تاسیس با روحانیت پیوند خورده و این ویژگی باعث رشد دینی و سجایای اخلاقی پاسداران شده است و این فرایند ادامه دارد و پاسداران تحت تربیت علما چون شیران روز و عابدان شب، عامل به دین و شریعت شده‏اند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول