اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

شناسایی نیازهای واقعی مردم از رسالت‌های مهم پاسداران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: شناسایی نیازهای واقعی مردم و حفظ دستاوردهای نظام از رسالت‌های مهم پاسداران است.

شناسایی نیازهای واقعی مردم از رسالت‌های مهم پاسداران است

سردار سیدحسین مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان به مناسبت فرارسیدن هفته پاسدار اظهار داشت: هفته پاسدار فرصت بسیار مهمی برای نشان‌دادن ماموریت‌ها و رسالت‌های خطیر پاسداران در عرصه و دوران‌های مختلف است.

وی افزود: سپاه و بسیج در واقع نهاد مردمی هستند که فعالیت‌های خود را با حضور و نقش موثر مردم در شرایط مختلف اجرایی کرده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: سپاه از آغاز تشکیل تاکنون به منظور انجام رسالت خویش با مردم گره خورده و موفق شده تا افتخارات بسیاری را به دست آورد و زمینه بروز استعدادها را نیز دنبال کند.

مرتضوی تصریح کرد: شناسایی واقعی نیازهای مردم،خدمت‌رسانی به آنها و حفظ دستاوردهای نظام از وظایف مهم و خطیر پاسداران است.

وی اضافه کرد: امروزه پاسداران در کنار اقشار مختلف مردم، حفاظت از توانمندی‌ها و مولفه‌های جمهوری اسلامی را در راستای دفاع از انقلاب و صیانت از آن برعهده دارند و ملت ایران هم با نگاه مثبت به سپاه و بسیج این نهاد را به قله‌های رفیع و اوج سعادت و پیشرفت رسانده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان یادآور شد: تشکیل اقشار 18 گانه در سپاه و بسیج موجب شد تا دامنه و گستره کاری سپاه به منظور پیگیری نیازهای مردم و تحقق خواسته‌های آنها موثر واقع شود.

مرتضوی ادامه داد: امروزه سپاه با توجه به این شرایط میدان وسیعی را برای خویش بازکرده و برخی از فعالیت‌های سپاه دوران زیادی را طی کرده و تجربیات بسیاری که به دست آورده ماحصل تلاش شهدا و پاسدارانی است که به افتخار بازنشستگی رسیده‌اند.

وی افزود: طرح راهیان نور جنوب شرق کشور برای منطقه با ارزش و مهم است تا کاروان‌های راهیان نور در این استان فعال شود چراکه بوی خاک استان سیستان‌وبلوچستان به واسطه قطره قطره خون پاک شهیدان و به‌ویژه شهدای پاسدار به بوی خاک جبهه‌های دفاع مقدس نزدیک است.

مرتضوی گفت: در این راستا در بهار سال 94، کنگره سرداران شهید و شهدای سیستان‌وبلوچستان در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول