اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

پاسداران در خط مقدم جبهه جنگ فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: پاسداران در سراسر کشور با بصیرت و آگاهی در خط مقدم جبهه جنگ فرهنگی حضور دارند.

پاسداران در خط مقدم جبهه جنگ فرهنگی هستند

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان به‌مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار اظهار کرد: سپاه از بطن مردم و برای مردم بوده و این روحیه در همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی  بعد از انقلاب با پاسداران جان برکف همراه است.

وی افزود: در برهه‌ای از تاریخ ایران، پاسداران با رشادت در سنگرهای جنگ تحمیلی از ناموس و مرز و بوم ملت ایران پاسداری و حمایت کردند و اکنون با حضور در عرصه‌های اجتماعی از مردم در برابر تهاجم فرهنگی دفاع می‌کند.

* نمایندگان بصیرت‌افزایی را در الویت کاری خود قرار دهند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با اشاره به نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید بصیرت‌افزایی را در الویت کاری خود قرار دهند و منافع شخصی را فدای منافع جمعی کنند.

وی تصریح کرد: ما از نمایندگان انتظار داریم اختلافات شخصی را کنار گذاشته و با افق باز مشکلات شهر را نظاره کنند و در رفع آن تلاشی مضاعف داشته باشند.

* برنامه‌های سپاه در هفته پاسدار متنوع است

عساکره در تشریح برنامه‌های سپاه در گرامیداشت هفته پاسدار گفت: هر سال یک روز به‌عنوان روز سپاه در تقویم جای داشته اما در سال جاری و مصادف با 29 خرداد یک هفته به‌عنوان هفته سپاه معرفی شد.

وی ادامه داد: در 30 خردادماه افتتاحیه طرح نشاط و تعالی در راستای برنامه‌های اوقات فراغت، 31 خرداد دیدار از 12 خانواده معظم شهید و یکم تیر غبارروبی مزار شهدا را در هفته پاسدار داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در همین رابطه افزود: در سوم تیرماه سال جاری نیز جشن ویژه نیروی کادر وظیفه، معرفی پاسدار نمونه، دیدار با امام جمعه، جشن ویژه خانواده‌های پاسدار و مسابقات قهرمانی در رشته فوتسال را اجرا می‌کنیم.

وی در پایان گفت: برگزاری مسابقات دو و میدانی ویژه اعضای کادر برنامه اختتامیه هفته پاسدار است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول