اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون شنا:

امیدوارم در المپیک لندن بیشتر از دوره‌های قبل موفق باشیم

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون شنا گفت: امیدوارم در المپیک لندن بیشتر از دوره‌های قبل موفق باشیم.

امیدوارم در المپیک لندن بیشتر از دوره‌های قبل موفق باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، برانوش نیک‌بین صبح امروز در مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال‌آوران شنا خراسان‌رضوی افزود: رشته شنا 140 مدال در المپیک دارد و ما امیدواریم در المپیک لندن موفقیتمان بیشتر از دوره‌های قبل این مسابقات باشد.

وی با بیان اینکه با گسترش آموزش باید فن شنا را به همه مردم آموزش دهیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه تاکنون صحنه‌های بسیار بدی در سواحل و رودخانه‌ها دیده‌ام و خیلی از افراد به دلیل عدم آشنایی با فن شنا جان خود را از دست داده‌اند و این وظیفه ما است که با آموزش همگانی این مشکل را برطرف کنیم.

نیک‌بین با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شنای کشور بیان کرد: در دهه 70 تنها 40 استخر سرپوشیده در کل کشور داشتیم اما اکنون بیش از 2 هزار استخر در کشور وجود دارد که سبب بالا رفتن ظرفیت آموزش و قهرمانی ما شده است.

سرپرست فدراسیون شنا با اشاره به سابقه درخشان استان خراسان‌رضوی در شنای کشور خاطرنشان کرد: خراسان بزرگ همیشه در شنای کشور مدعی بوده است و رکوردهایی از ورزشکاران این استان در شنا به ثبت رسیده که هنوز هم دست نیافتنی است.

وی افزود: با توجه به این ظرفیت‎ها انتظار ما از شنای خراسان‌رضوی بیش از این است و باید سهم این استان در مدال‎های کشوری و تیم ملی بیشتر از گذشته باشد.

نیک‌بین تاکید کرد: روزی آرزوی ما این بود که در کشور استخر مدرن داشته باشیم اما اکنون اکثر استان‎‌های ما دارای استخرهای قهرمانی هستند که این زیرساخت کمک بزرگی به رشد شنای کشور می‎کند.

وی افزود: با توجه به زیرساخت‌های مناسب در مشهد برای میزبانی، انتظار داریم که هیئت شنای استان بتواند میزبانی مسابقات بین‎المللی را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول