اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مربیان شنای سراسر استان

کارگاه آموزشی علم و تمرین در شنا در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنای استان مرکزی گفت: کارگاه آموزشی تخصصی علم و تمرین در شنا با حضور مربیان شنای سراسر استان در اراک برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی علم و تمرین در شنا در اراک برگزار می‌شود

مجید شمسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این کارگاه فردا در مجموعه شهدای پنج مرداد اراک برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات انتخابی استان در رشته شنا خبر داد و تصریح کرد: مسابقات انتخابی تیم استان در رشته شنا دوم تیر ماه در اراک برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شنای استان مرکزی با بیان اینکه مسابقات انتخابی استان پس از برگزاری مسابقات شهرستانی که 26 خرداد ماه در شهرستان‌های استان به صورت جداگانه برگزار می‌شود انجام خواهد شد گفت: در صورت کسب مجوز همچنین اواسط تیر ماه یک دوره آموزش تخصصی ویژه مربیان شنا با حضور مربیان شنای استان برگزار خواهد شد.

شمسی با اشاره به فعالیت 11 استخر در اراک بیان داشت: هم‌اکنون به استثنای استخر پنج مرداد اراک که به دلیل تعمیرات مدتی تعطیل است، 11 استخر در سطح شهرستان اراک فعالیت دارند که علاقمندان می‌توانند در ایام تابستان از این استخرها استفاده کنند.

وی ادامه داد: در ایام تابستان کلاس‌های کوتاه مدت آموزش شنا به تعداد 18 جلسه برگزار خواهد شد که پس از پایان کلاس‌ها طرح استعدادیابی به منظور جذب برترین استعداد در مدارس شنا، به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

رئیس هیئت شنای استان مرکزی برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری و دوره آموزش مدیران استخرها را از برنامه‌های اجرا شده توسط این هیئت در ماه گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول