اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون شنا:

چهارمحال و بختیاری به قطب‌ ورزشی کشور تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون شنا گفت: چهارمحال و بختیاری از قطب‌های مهم ورزشی کشور به شمار می‎رود.

چهارمحال و بختیاری به قطب‌ ورزشی کشور تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامرضا جعفری ظهر امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت شنای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امید می‎رود با هم‌افزایی و شایسته‌سالاری بتوانیم در راستای بالندگی و پویایی رشته ورزشی شنا که در آموزه‌های دینی ما بسیار مورد توجه قرار گرفته گام موثری برداریم.

سرپرست فدراسیون شنا بر ضرورت توسعه ورزش شنا در استان‌های کشور تاکید کرد و افزود: هیئت‌های شنا در استان‌ها باید در جهت توسعه شنای یک پروسه ویژه‌ای را تعریف کنند چراکه این موضوع می‌تواند سهم به‌سزایی در ارتقا این ورزش داشته باشد.

جعفری با بیان اینکه ورزش بانوان از ارکان ورزش ملی به شمار می‎رود، اظهار داشت: در راستای توسعه ورزش بانوان نیز باید یک برنامه‌ریزی خوب و اقدامات ویژه در زمینه‌های زیرساختی و جلب مشارکت بخش خصوصی و توسعه نیروی انسانی گام مهمی برداشت.

سرپرست فدراسیون شنا با تاکید بر ضرورت ایجاد توسعه فراگیر در ورزش کشور، تصریح کرد: ایجاد توسعه فراگیر در رشته‌های ورزشی از مهم‌ترین اموری است که در رشته‌های ورزشی کشور موردنظر خود قرار داده‌ایم.

جعفری در ادامه به ظرفیت رشته شنا در کشور اشاره کرد و گفت: برای موفقیت در شنا به وسعت خلیج‌فارس جای کار هست که باید در این راستا باید از ظرفیت‌های بالقوه بهره گرفت.

وی چهارمحال و بختیاری را از قطب‌های مهم ورزشی کشور عنوان کرد و افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه رشته‌های ورزشی این استان می‌توان شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی آن در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

سرپرست فدراسیون شنا خاطرنشان کرد: باید نگاه جدیدی به این رشته ورزشی به وجود بیاید و به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی کرد تا در این راستا از ظرفیت‌های بالقوه استان به بهترین شکل بهره گرفت.

انتهای پیام/ح20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول