اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنا گیلان:

شناگر گیلانی در انتخابی لندن نقره‌ای شد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت شنا گیلان گفت: شناگر گیلانی در مسابقات انتخابی المپیک لندن و جایزه بزرگ که در دبی برگزار می‌شود، به دو مدال نقره دست یافت.

شناگر گیلانی در انتخابی لندن نقره‌ای شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پرویز گلریزارم ساداتی عصر امروز در جمع اعضای هیئت شنای استان اظهار داشت: شناگر گیلانی که در مسابقات انتخابی المپیک لندن و جایزه بزرگ دومین دوره مسابقات شنای رده‌های سنی دبی حضور داشت به دو مدال نقره دست یافت.

وی افزود: در ماده 50 متر پروانه ابوالرشید اژدری شناگر ارزنده گیلانی با زمان 26 ثانیه و 49 صدم ثانیه به مدال نقره دست یافت.

این مسئول ادامه داد: در مسابقات به صورت آزاد و جایزه بزرگ که بین نفرات راه یافته به فینال در استخر مجموعه ورزشی حمدان بن محمد بن راشد شهر دبی برگزار شد، در ماده 50 متر پروانه ابوالرشید اژدری با زمان 26 ثانیه 13 صدم ثانیه صاحب گردن آویز نقره‌ای شد.

وی، با اشاره به رقابت‌های واترپلوی کشور گفت: تیم واترپلوی هیئت شنای گیلان در مقابل هیئت شنای خراسان رضوی به برتری رسید.

به گفته گلریزارم‌ساداتی، در هفته سوم دور برگشت بیست و یکمین دوره لیگ برتر واترپلوی ایران، تیم هیئت شنای گیلان در مشهد 10 بر 4 هیئت شنای خراسان رضوی را شکست داد و با 12 امتیاز و یک بازی کمتر در مکان سوم جدول هشت تیمی قرار گرفت.

وی، خاطرنشان کرد: این تیم در دیدار بعدی جمعه آینده، پذیرای هیئت شنای زنجان است.

سرپرست هیئت شنا گیلان ابراز داشت: در جریان مرحله دوم لیگ برتر شنای مردان ایران که به میزبانی استخر آزادی تهران برگزار شد هیئت شنای گیلان با درخشش شناگران اعزامی موفق به ثبت 18 مدال رنگی شد.

وی افزود: در این مرحله، همایون حقیقی در 100 متر پروانه، رهام پیروانی در 200 متر کرال پشت، سینا رجبی مقدم در 200 متر قورباغه، محمد دربهانی در 50 متر کرال پشت و تیم هیئت شنای گیلان در شنای آزاد تیمی موفق به کسب مقام نخست شدند.

گلریزارم ساداتی، اظهار داشت: پاشا وحدتی در 50 متر و 100 متر آزاد، رهام پیروانی در 100 متر کرال پشت، سینا رجبی مقدم در 100 متر قورباغه دوم شدند.

به گفته وی، هیئت شنای گیلان هم‌اکنون با یک‌هزار و 120 امتیاز و با اختلاف اندک نسبت به نفت و گاز امیدیه در مکان دوم قرار دارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول