اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنای مازندران:

برترین‌های شنای بانوان قهرمانی مازندران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت شنای مازندران از اعلام برترین‌های مسابقات شنای بانوان قهرمانی مازندران خبر داد.

برترین‌های شنای بانوان قهرمانی مازندران معرفی شدند

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه مسابقات قهرمانی شنای استان بخش بانوان به منظور آمادگی بانوان شناگران برگزار شد، بیان داشت: این مسابقات با حضور هفت تیم ساری، بابل، قائمشهر، جویبار، آمل، نوشهر و نکا در رده‌های سنی 8 تا 10 سال و 11 تا 12 سال در استخر تربیت بدنی شهرستان نکا برگزار شد.

سعادتمند تصریح کرد: تیم‌های بابل، ساری و جویبار به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه زهرا بهاری از ساری در بخش 50 متر آزاد رده سنی 8 تا 10 سال به مقام اول دست یافت، تصریح کرد: هستی ترابی از جویبار مقام دوم و مهدیس نوروزنژاد از بابل به مقام سوم دست یافتند.

سعادتمند از برگزاری مسابقات در 50 متر قورباقه خبر داد و گفت: زهرا احدزاده از جویبار، مهدیس نوروزنژاد از بابل و مهسا رمضانی از بابل به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان مازندران با بیان اینکه در 50 متر پروانه هستی ترابی از جویبار، زهرا بهاری از ساری و پانیذ جعفریان از بابل به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، اظهار داشت: در 50 متر کرال پشت زهرا احدزاده از جویبار سیده فاطمه سیاوشیان از ساری و فاطمه زهرا محمدزاده از بابل مقام‌های اول تا سوم را از آن خود ساختند.

سعادتمند خاطرنشان کرد: ورزش شنا یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها در بین اقشار مختلف مردم است.

وی افزود: فردی که شنا می‌کند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می‌کند بلکه در اثر شنا کردن، قابلیت‌های جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف‌پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می‌دهد.

این مسئول گفت: در بخش  چهار در 25 مختلط انفرادی هستی ترابی از جویبار مقام اول، زهرا بهاری از ساری مقام دوم و فاطمه محمدزاده از بابل مقام سوم را از آن خود ساخت.

سعادتمند بیان داشت: در رده‌های سنی 11 تا 12 سال 50 متر آزاد غزل بسطانی از ساری مقام اول، زهرا روشن از ساری مقام دوم و فاطمه مهدی‌زاده از بابل مقام سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در 50 متر غورباقه کیانا اسماعیلی از ساری، نرجس نبی‌زاده از جویبار و نیوشا سلیمانی از بابل مقام‌های اول تا سوم را از آن خود ساختند.

سعادتمند تصریح کرد: در 50 متر پروانه، زهرا روشن از ساری مقام اول، پرند سجودی از بابل مقام دوم و مهلا طبری از ساری مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

این مسئول در پایان با اعلام اینکه در 50 متر کرال پشت نیوشا سلیمانی از بابل، فاطمه مهدی‌زاده از بابل و غزل بسطانی از ساری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند، متذکر شد: در برگزاری مسابقات چهار در 25 مختلط انفرادی، فاطمه مهدی زاده از بابل، زهرا روشن از ساری و نرجس رستمیان از قائمشهر مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول