اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای قم:

پیکارهای انتخابی شنای بسیج قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم گفت: شناگران بسیجی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی بسیج کشور در پیکارهای انتخابی به رقابت می‌پردازند.

پیکارهای انتخابی شنای بسیج قم برگزار می‌شود

مسعود جمال امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیکارهای انتخابی شنای بسیج قم با هدف شناخت برترین‌ها برای اعزام به رقابت‌های شنای قهرمانی بسیج کشور با شرکت تمام شناگران مدعی برگزار می‌شود تا تیم منتخب را از این رقابت‌ها شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: پیش از این قرار بود مسابقات انتخابی را زودتر برگزار کنیم، اما برگزاری این رقابت‌ها با کمی تاخیر به امروز موکول شد تا با برگزاری این رقابت‌ها، چهره شناگران برتر بسیج قم مشخص شود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پیکارهای شنای قهرمانی بسیج کشور همچون سال‌های گذشته در تابستان امسال برگزار می‌شود، در نظر داریم تیمی قوی متشکل از برترین‌های استان را به این رقابت‌ها اعزام کنیم تا با کسب مقام و عنوان همراه باشد.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر که رقابت‌های شنا قهرمانی بسیج کشور با شرکت برترین‌های بسیج برگزار می‌شود، حضور موفقی را از شناگران بسیجی قم شاهد بوده‌ایم که خوشبختانه با کسب موفقیت در بخش تیمی و انفرادی نیز همراه بوده است و امید زیادی داریم که امسال این عناوین تکرار شود.

جمال در ادامه به مکان برگزاری این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقات مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم در استخر مجموعه ورزشی شهید محمد بنیادی سپاه استان قم برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم برای رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: سال گذشته موفق شدیم رقابت‌های لیگ شنای استان را در دو بخش دختران و پسران و در رده‌های سنی پایه برگزار کنیم که امسال نیز این مهم محقق خواهد شد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم ابراز داشت: برگزاری رقابت‌های لیگ شنا در استان موجب شده است تا استعدادهای بسیار خوبی را شناسایی کرده و امسال به اعزام تیم‌های قوی و منسجم از شنا قم به رقابت‌های قهرمانی کشور امیدوار باشیم.

وی تصریح کرد: امسال صددرصد حضور قوی در برنامه‌های مهم فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در قالب رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین لیگ منطقه‌ای که سال گذشته برای نخستین بار برگزار شد، از اولویت‌های هیئت به شمار می‌روند.

نگاهی به حضور تیم‌ها و ورزشکاران بسیجی در رشته‌های مختلف ورزشی کشور نشان می‌دهد که سال گذشته تیم‌های ورزشی بسیج استان قم در رشته‌های فوتسال، والیبال، کاراته و تکواندو در مسابقات قهرمانی و لیگ‌های ورزشی بسیج کشور حضوری موفق داشتند و امسال نیز هدف سپاه این است که تیم‌های قوی‌تری به مسابقات اعزام شوند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول