اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه شناگران اصفهان:

حمایتی از تیم شنای جانبازان و معلولان خانه شناگران صورت نگرفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خانه شناگران گفت: با وجودی که حمایت از ورزش جانبازان و معلولان را وظیفه خود می‌دانیم، اما از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان و بنیاد شهید استان اصفهان هیچ گونه حمایتی از ما صورت نگرفت.

حمایتی از تیم شنای جانبازان و معلولان خانه شناگران صورت نگرفت

مجید امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نایب قهرمانی تیم شنای خانه شناگران در لیگ شنای جانبازان و معلولان  اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانیم که در راستای برنامه‌های آموزشی جانبازان و معلولان، فعالیت کنیم.

وی افزود: به دلیل احساس وظیفه‌ای که بر دوش خود احساس می‌کردیم، در لیگ شنای جانبازان و معلولان شرکت کردیم و خوش‌بختانه موفق شدیم عنوان نایب قهرمانی را کسب کنیم.

مدیرعامل خانه شناگران با ابراز گلایه از حمایت نشدن این تیم تأکید کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان و بنیاد شهید استان اصفهان با وجود نامه‌نگاری‌های که انجام دادیم، حمایتی از این تیم صورت ندادند.

وی ادامه داد: استاندارد استخر ایثار متناسب با وضعیت جسمی جانبازان و معلولان است اما برای در اختیار دادن یک سانس به تیم ما کم لطفی‌های زیادی صورت گرفت.

امینی اضافه کرد: در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان اصفهان نیز که اواخر اسفندماه برگزار شد از بازیکنان تیم ما برای شرکت در این جشن دعوت نکرده و در جواب اعتراض آنها عنوان کردند چون تیم باشگاهی هستید، مورد تقدیر قرار نگرفتید.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول