اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید هیئت شنای استان اصفهان:

به دلیل علاقه به شنا مسئولیت گرفتم

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید هیئت شنای استان اصفهان گفت: زمانی که از من خواسته شد مسئولیت هیئت شنای استان اصفهان را برعهده بگیرم، به دلیل علاقه‌ای که به رشته‌های تحت حمایت هیئت داشتم و عاشق آنها بودم، این مسئولیت را برعهده گرفتم.

به دلیل علاقه به شنا مسئولیت گرفتم

حمید شب‌انگیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: من عاشق مسئولیت در هیئت شنا بوده و هستم و هر کاری از دستم بر بیاید، انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه فرصت کافی برای انجام مسئولیت هیئت را برعهده دارد، افزود: در هیئت شنا سه رشته واترپلو، شنا و شیرجه به یک اندازه مورد توجه است و نباید به صرف اینکه من در رشته واترپلو فعالیت کرده‌ام، تصور کرد که بر روی این رشته متمرکز می‌شوم.

سرپرست هیئت شنای استان اصفهان به اولویت‌های آینده خود در هیئت اشاره کرد و بیان داشت: پرورش مربی در رشته شنا، شیرجه و واترپلو اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا در استان اصفهان با وجودی که تعدادی مربی در حال فعالیت هستند، با کمبود مربی متخصص مواجه هستیم.

وی ادامه داد: استان اصفهان در رده‌های پایه در سال‌های گذشته در مسابقات کشوری بر روی سکو می‌رفت اما چند سالی است که این رویه ضعیف شده است.

به گزارش فارس، مراسم معارفه و تودیع رئیس جدید و رئیس سابق هیئت شنای استان اصفهان روز پنج‌شنبه هفته گذشته برگزار شد تا شب‌انگیز به طور رسمی مسئولیت این هیئت را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول