اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنای استان اصفهان:

رقابت‌های شنای مادران سالم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت شنای استان اصفهان گفت: این هیئت در تاریخ 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری و به مناسبت هفته زن رقابت‌های شنای مادران سالم را در استخر انقلاب اصفهان برگزار می‌کند.

رقابت‌های شنای مادران سالم برگزار می‌شود

حمید شب‌انگیز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌‌های شنای مادران سالم به صورت نمادین برگزار و از هم‌اکنون اطلاعیه این مسابقات به تمام سازمان‌ها ارسال شده است.

وی در مورد برنامه‌های آتی هیئت شنای استان اصفهان و رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان تاکید کرد: رکورد‌گیری در مورد نفرات انتخابی برای حضور در رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان انجام شده و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در مجموع 40 نفر انتخاب شده‌اند.

سرپرست هیئت شنای استان اصفهان تصریح کرد: البته به دلیل نزدیکی به زمان امتحانات مدارس تمرینات شناگران اصفهان نیز با تعویق رو به رو شده است.

وی در مورد تقویم ورزشی شنای استان اصفهان با بیان اینکه تقویم ورزشی فدراسیون شنا امروز در مجمع ارائه می‌شود، اظهار داشت: هیئت شنای استان اصفهان براساس تقویم ورزشی فدراسیون برنامه‌های خود را ارائه می‌دهد.

*هیئت شنای استان به اندازه 3 هیئت نیاز به بودجه دارد

سرپرست هیئت شنای استان اصفهان با اشاره به اینکه کمیته‌های آب‌های آزاد، شیرجه، شنا، واترپلو و شنای موزون (ویژه بانوان) زیرمجموعه هیئت شنای استان اصفهان است، تاکید کرد: این هیئت برای برگزاری برنامه‌های خود در دو رده آقایان و بانوان نیاز به بودجه‌هایی سه‌ برابر فعلی دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به حجم کاری هیئت شنای استان اصفهان باید به این رشته ورزشی نگاه ویژه شود.

شب‌انگیز تصریح کرد: نگاه شرعی و قهرمانی مسئولان ورزشی به رشته شنا بسیاری از مشکلات موجود را از بین می‌برد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول