اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنای مازندران خبر داد

آغاز مرحله دوم لیگ شنای مازندران 21 بهمن

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت شنای مازندران از آغاز مرحله دوم لیگ شنای مازندران 21 بهمن خبر داد.

آغاز مرحله دوم لیگ شنای مازندران 21 بهمن

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه مرحله دوم لیگ شنای مازندران در 21 بهمن ماه در شهرستان آمل برگزار می‌شود، گفت: برگزاری لیگ شنای مازندران استعدادهای شناگران مازندرانی را نشان می‌دهد.

سعادتمند تصریح کرد: برگزاری لیگ شنا باعث پویای این ورزش در استان می‌شود و محک جدی برای شناگران مازندران محسوب می‌شود.

سرپرست هیئت شنای مازندران به اهمیت شنا در بین جامعه اشاره کرد و افزود: شنا از جمله ورزش‌های با ارزش است که حتی افرادی که دچار نقص عضو و معلولیت هستند، می‌توانند برای کسب سلامتی و تندرستی جسمی از آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه  شنا در میان ورزش‌های متداول دنیا به‌عنوان ورزش‌های سنتی و قدیمی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: در دین مقدس اسلام هم بر یادگیری و اهتمام به آن تأکید فراوان شده است.

سرپرست هیئت شنای مازندران از برگزاری مسابقات شنای بانوان  قهرمانی مازندران خبر داد و گفت: این مسابقات در دو رده سنی 8 تا 10 سال و 11،12 سال در 28 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: این مسابقات به‌عنوان انتخابی مسابقات بانوان قهرمانی کشور محسوب می‌شود که به منظور حضور شناگران بانوی مازندرانی در این رقابت‌ها  به تمامی شهرستان‌ها مکاتبه شده است.

سعادتمند با بیان اینکه کلاس مربیگری درجه سه بانوان در اول اسفند ماه سال جاری در شهرستان بهشهر برگزار می‌شود، اذعان داشت: در این باره، فراخوانی به تمام شهرستان‌ها ارسال شد و 45 نفر به منظور شرکت در این کلاس‌ها ثبت‌نام کردند.

سرپرست هیئت شنای مازندران خاطرنشان کرد: کلاس‌های مربیگری بانوان با حضور مدرس فدراسیون شنا برگزار می‌شود و پیش از آن آزمون ورودی از شرکت‌کنندگان به‌عمل می‌آید.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول