اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو:

برنامه جامع 5 ساله شنا، شیرجه و واترپلو تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: هم اکنون فدراسیون در شرایطی نسبتا پایدار قرار گرفته و در حال برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های جامع پنج ساله برای شناسایی استعدادها و رشد این رشته در کشور هستیم.

برنامه جامع 5 ساله شنا، شیرجه و واترپلو تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان شرقی، غلامرضا جعفری در مجمع انتخاباتی هیئت شنای آذربایجان شرقی اظهار کرد: هم اکنون فدراسیون در شرایطی نسبتا پایدار قرار گرفته و در حال برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های جامع پنج ساله برای شناسایی استعدادها و رشد این رشته در کشور هستیم.

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: فدراسیون را با 25 میلیارد ریال تحویل گرفتم اما با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و تلاش شبانه‌روزی این مشکل را برطرف کردیم.

وی افزود: فدراسیون برنامه‌های مختلفی برای توسعه این رشته هم در بخش مردان و هم در بخش زنان دارد و نگاه جنسیتی در این زمینه وجود ندارد.

جعفری گفت: فدراسیون دو موضوع آموزش و ارتقاء توان علمی مربیان شنا به خصوص مربیان شنا در آموزش و پرورش را در اولویت کاری خود قرار داده و در این زمینه از تجربه مربیان و شناگران بزرگ و مطرح دنیا بهره خواهد برد.

وی اضافه کرد: تشکیل شورای راهبردی شنای کشور و همچنین ساماندهی کارت مربیگری شنا از دیگر اولویت‌های این فدراسیون است.

جعفری همچنین از پیشنهاد این فدراسیون به فراکسیون ورزش مجلس مبنی بر راه‌اندازی بخشی در این فراکسیون با عنوان ورزش‌های مدال‌آور خبر داد و گفت: با تشکیل این بخش در فراکسیون ورزش مجلس، رشته‌های مدال آور از حمایت کافی برخوردار می شوند و بخش اعظمی از مشکلات آنها برطرف می‌شود.

مجمع انتخاباتی هیئت شنای آذربایجان‌شرقی با حضور 19 عضو مجمع برگزار و سیدجواد مرتضوی با 18 رای از 19 رای ماخوذه به مدت چهار سال به سمت ریاست این هیئت انتخاب شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول