اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته فنی فدراسیون شنا:

علیرضایی تضمین کسب سهمیه بدهد

خبرگزاری فارس: عضو کمیته فنی فدراسیون شنا گفت: فدراسیون شنا در صورتی می‌تواند درخواست‌های محمد علیرضایی را بپذیرد که وی تضمین بدهد سهمیه المپیک را کسب می‌کند.

علیرضایی تضمین کسب سهمیه بدهد
فرهاد خائفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بعد از اینکه علیرضایی درخواست‌هایی را برای شرکت در تمرینات تیم ملی مطرح کرد، کمیته فنی شنا در فدراسیون جلسه گرفته و این موضوع را بررسی کرد.
وی با اشاره به پاسخ منفی فدراسیون به درخواست علیرضایی افزود: فدراسیون به دلیل بدهی‌هایی که از فدراسیون گذشته باقی مانده است، امکان اجابت درخواست‌های این شناگر را ندارد.
عضو کمیته فنی فدراسیون شنا با اشاره به اینکه نباید به سادگی علیرضایی را از دست بدهیم، تصریح کرد: به اعتقاد من باید در این مورد بحث و بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد و با کمک وزارت ورزش شرایط مناسبی باری علیرضایی به وجود بیاید.
وی ادامه داد: من پیشنهاد دادم که فدراسیون به شرط اینکه علیرضایی تضمین قطعی برای کسب سهمیه بدهد، درخواست او را بپذیرد.
خائفی با اشاره به اینکه رکورد علیرضایی به رکورد ورودی المپیک نزدیک است، تصریح کرد: با شرایط جدیدی که فدراسیون جهانی گذاشته، کسب سهمیه المپیک دشوار شده و تردیدهایی در مورد موفقیت این ورزشکار وجود دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول