اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای کارگران کشور خبر داد

برگزاری دوره مربی‏گری و داوری شنای کارگران برای نخستین ‏بار

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنای کارگران کشور از برگزاری نخستین دوره‏ مربی‏گری و داوری شنای کارگران کشور خبر داد.

برگزاری دوره مربی‏گری و داوری شنای کارگران برای نخستین ‏بار

حسین سمیع‏زاده امروز در حاشیه رقابت‏های شنای کارگری کشور که با حضور معاون مدیرکل امور ورزش‏های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مسئولان در سالن شهید "معتمدی" برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این دوره‏ها برای آماده‏سازی شرکت‏کنندگان در مسابقات شنای کارگران قهرمان کشوری برگزار شد.

وی ادامه داد: دوره مربی‏گری و داوری مسابقات کشوری شنای کارگران با حضور مربیان 26 استان و داوران فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سمیع‏زاده اضافه کرد: این دوره در دو روز متوالی برپا شد که در روز نخست، مربیان تیم‏های شرکت‏کننده و در روز دوم، داوران مسابقات قهرمانی شنای کارگری کشور با دستورالعمل‏های ابلاغی و قوانین جدید مسابقات آشنا شدند.

* اعزام همه داوران از فدراسیون شنا

به گفته رئیس هیئت شنای کارگران کشور، کلاس‏های آموزشی برای مربیان و داوران شرکت‏کننده در مسابقات شنای قهرمان کشوری کارگران برای بار نخست صورت می‏گیرد تا با مطرح شدن مطالب جدید پیرامون مسابقات، مشکل خاصی در روز مقرر به وجود نیاید.

سمیع‏زاده درباره تعداد مربیان همراه هر تیم گفت: به همراه هر تیم در مسابقات، تنها یک مربی یا سرپرست حضور می‏یابد که وظیفه راهنمایی و هدایت شرکت‏کنندگان را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: همه داوران این دوره از مسابقات شنای قهرمانی کارگران کشور از فدراسیون اعزام شده‏اند.

رئیس هیئت شنای کارگران کشور اضافه کرد: این گروه از یک سرداور و منشی به همراه داوران خط نگهدار تشکیل می‏شوند که در رفت و برگشت مسیر علاوه بر ثبت‏ زمان آغاز و خاتمه شنا، خطاهای احتمالی شرکت‏کنندگان را نیز ثبت می‌کنند.

* در برگزاری مسابقات فراتر از قانون عمل نمی‏کنیم

رئیس هیئت شنای کارگران کشور گفت: در برگزاری مسابقات شنای کارگری قهرمانی کشور همه چیز طبق مقررات پیش می‏رود و فراتر از قانون عمل نمی‏کنیم.

سمیع‏زاده در ادامه گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: اجرای این دوره از مسابقات شنای کارگری قهرمان کشوری با مشکل خاصی مواجه نبود.

وی ادامه داد: مسابقات طبق مقررات موجود اجرا می‏شود؛ اما شاید عده‏ای بخواهند فراتر از قوانین عمل شود که سعی می‏شود از موارد احتمالی جلوگیری کنیم تا همه چیز طبق قانون و در چارچوب مقررات فدراسیون شنا انجام شود.

* مشکل خاصی در برگزاری مسابقات نیست

سمیع‏زاده اضافه کرد: برخلاف دوره‏های گذشته، در این دوره از مسابقات با برگزاری کلاس یک روزه مربی‏گری و داوری که با حضور همه شرکت‏کنندگان و داوران همراه شد، در برگزاری مسابقات مشکل خاصی به وجود نیامد.

رئیس هیئت شنای کارگران کشور درباره امکانات پیش‏بینی شده برای استقرار اعضای شرکت‏کننده از استان‏های کشور گفت: تیم‏های شنای کارگری استان‏های کشور از روز نخست خرداد ماه در مراکز خوابگاهی پیش‏بینی شده استقرار یافتند و خوشبختانه تا کنون مشکلی در این خصوص وجود نداشته است.

وی تصریح کرد: تنها استان‏های تهران و البرز به دلیل نزدیکی مسافت در خوابگاه مستقر نشده‏اند که البته در صورت درخواست، ظرفیت لازم برای اسکان این تیم‏ها نیز وجود داشت.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول