اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌علت تعمیرات روی داده است

سکون شنای کاشان در فصل گرما

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان گفت: تعمیرات استخر شنای امیرکبیر تنها استخر تحت پوشش این اداره، ورزشکاران این رشته را در بلاتکلیفی گذاشته است.

سکون شنای کاشان در فصل گرما

حسین حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تعمیرات سه ساله استخر امیرکبیر کاشان باعث شده است تا هیئت شنای این شهرستان نیز در عمل فعالیتی نداشته باشد.

وی افزود: با شروع مجدد فعالیت استخر امیرکبیر، اگر شنای شهرستان کاشان نتواند انتظارات مردمی را برآورده کند احتمال تغییراتی در این هیئت اجتناب‌ناپذیر است.

به گفته وی، شنای شهرستان کاشان با استعدادها و نیروهایی که در شنا و نجات غریق دارد، می‌تواند همانند گذشته یکی از رشته‌های موفق در سطح استان اصفهان باشد.

این مقام مسئول، طولانی شدن تعمیرات استخر شنای امیرکبیر به‌عنوان تنها استخر اداره ورزش و جوانان کاشان را یکی از مشکلات پیش‌روی هیئت شنای کاشان اعلام کرد و افزود: استخر امیرکبیر کاشان به‌دلیل تعمیرات در سه سال گذشته در اختیار هیئت شنای کاشان نبوده است.

حیدریان خاطرنشان کرد: برای آغاز فعالیت‌های هیئت شنای کاشان، منتظر افتتاح و راه‌اندازی استخر امیرکبیر کاشان هستیم تا هیئت شنا و نجات غریق بتوانند با برنامه‌ریزی منسجم‌تری فعالیت‌های خود را آغاز و در نتیجه شاهد تحول و تحرکی در این رشته مورد علاقه جوانان منطقه کویری کاشان باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان متذکر شد: در صورت عدم تغییر در روند فعالیت هیئت شنا و نجات غریق شهرستان، احتمال تغییر و تحولات در این هیئت اجتناب‌ناپذیر است تا بلکه این تغییر و تحولات بتواند انتظارات مردمی و ورزشکاران این رشته را در شهرستان کاشان برآورده سازد.

حیدریان در ادامه با اشاره به نیروهای توانمند در شنای شهرستان کاشان تصریح کرد: شهرستان کاشان به لحاظ مربی شنا و نجات غریق کمبودی احساس نمی‌کند اما برای ورود نیروهای جوان و جایگزینی آنان با نیروهایی که در آستانه بازنشستگی هستند نیاز به برگزاری کلاس‌های داوری و مربی‌گری در شهرستان کاشان است.

به گفته وی حضور بیش از 35 نفر نیروی آموزشی در شنای کاشان در سال‌های آینده نمی‌تواند جوابگوی علاقه‌مندان به این رشته بوده و هیئت شنا و نجات غریق کاشان باید از هم‌اکنون به‌دنبال تربیت مربیان جدید در این رشته باشد.

حیدریان همچنین ابراز داشت: انتظار می‌رود در سال‌جاری با برگزاری کلاس‌های آموزشی شنا و نجات غریق در شهرستان، مربیان و ناجی‌های غریق جدید بتوانند جایگزین پیشکسوتان این رشته که به مرز بازنشستگی رسیده‌اند، شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان یادآور شد: با بهره‌برداری از استخر امیرکبیر از مربیان شنا و نجات غریق دانشجو و یا شاغل در شهرستان کاشان نیز دعوت به همکاری می‌شود. 

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول