اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان خبر داد

ممنوعیت شنا در تاسیسات و ابنیه آبی گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان از ممنوعیت شنا در محدوده دریاچه سدها، کانال‎ها و زهکش‎ها در این استان خبر داد.

ممنوعیت شنا در تاسیسات و ابنیه آبی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‎ای گلستان، ایرج حیدریان با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما و ورزش‎های آبی اظهار داشت: همه ساله با آغاز این فصل به ویژه در روزهای پایانی هفته و روزهای تعطیل، برخی از شهروندان و روستائیان بدون توجه به علائم هشداردهنده و اطلاعیه‎های مکرر در دریاچه سدها و کانال‌های آبیاری و زهکش‎ها اقدام به شنا می‎کنند که این سهل‎انگاری و بی‎توجهی خسارات مالی و جانی به همراه می‎آورد.

حیدریان با بیان اینکه تاسیسات و ابنیه آبی مانند دریاچه سدها مکان مناسبی برای شنا نیست افزود: شهروندان عزیز به ویژه افراد ساکن در حاشیه تاسیسات آبی برای حفظ سلامت خود و خانواده‎هایشان به تابلوهای هشداردهنده که با هدف اطلاع‎رسانی از ممنوعیت شنا و نزدیک شدن به آنها درج شده است توجه بیشتری داشته باشند.

گفتنی است شرکت آب منطقه‎ای گلستان همه ساله با آغاز فصل گرما اقدام به نصب تابلوهای هشدار‌دهنده ممنوعیت شنا در مجاورت تمام تاسیسات و ابنیه آبی استان و اطلاع‎رسانی از طریق رسانه‎ها به صورت زیرنویس و خبر می‎کند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول