اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس تاکید کرد

ضرورت اعطای امتیاز برای جذب سرمایه‌گذار در خدابنده

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: اعطای امتیاز برای ایجاد انگیزه در میان سرمایه‌گذاران برای سر و سامان دادن به اوضاع صنعت و اشتغال شهرستان خدابنده از ضروریات است.

ضرورت اعطای امتیاز برای جذب سرمایه‌گذار در خدابنده

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمد علی موسوی سجاسی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان خدابنده به صورت سالم برگزار شد، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات پاسخ قاطعی به همه حاشیه‌ها و اتهامات مطرح شده در این انتخابات بود.

وی تمهیدات امنیتی، نظارتی، اجرایی و بازرسی تدارک دیده شده برای انتخابات شهرستان خدابنده را خوب توصیف کرد و افزود: اقدامات انجام شده قابل اعتماد و اطمینان بخش بوده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کسب رتبه برتر شهرداری قیدار در میان شهرداران استان زنجان گفت: با وجود این موفقیت‌های کسب شده، شهر قیدار مشکلات ساختاری دارد.

وی شهر سازی اصولی، معماری، بهسازی، معابر، عمران و آبادانی را از جمله مشکلات موجود در شهر قیدار عنوان و تاکید کرد: باید برای آبادانی شهر تلاش وافر انجام شود.

حجت‌الاسلام موسوی راه‌های ارتباطی نامناسب، کمبود آب آشامیدنی روستاها را از جمله مشکلات بخش اقشار مردم شهرستان خدابنده اعلام کرد و افزود: باید برای رفع این مشکلات که موجب جلوگیری از مهاجرت می‌شود، چاره اندیشی کرد.

وی به وجود پروژه نیمه تمام مجتمع آبرسانی اشاره کرد و گفت: روستای جمعه لو در هر 15 روز فقط دو ساعت آب دارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی به ضرورت دادن امتیاز برای ایجاد انگیزه در میان سرمایه‌گذاران تاکید و اضافه کرد: در این صورت است که می‌توان به اوضاع صنعت و اشتغال شهرستان خدابنده سر و سامان داد.

وی به خواسته مردم شهرستان قیدار در مورد تسریع روند عملیات توسعه و مرمت بقعه قیدار نبی اشاره کرد و گفت: مسئولان صنایع دستی، میراث فرهنگی، گردشگری و اداره اوقاف و امور خیریه باید به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام موسوی بر لزوم پرهیز از اختلاف سلیقه و افکار جناحی تاکید کرد و افزود: توانمندی‌های شهرستان زیاد است و باید از آن برای توسعه و آبادانی شهرستان خدابنده استفاده کرد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول