اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

ظرفیت کلاس‌های درس همدان بالاتر از حد استاندارد است

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: ظرفیت کلاس‌های درس شهرستان همدان بالاتر از حد استاندارد است که باید نسبت به این امر چاره‌اندیشی کرد.

ظرفیت کلاس‌های درس همدان بالاتر از حد استاندارد است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار داشت: بار دانش‌آموزی ما در کلاس‌های درس شهرستان همدان بالای حد استاندارد کشوری است که باید نسبت به این امر چاره‌اندیشی شود.

وی در خصوص ساماندهی کلاس‌ها در شهرستان همدان بیان داشت: هر چه زودتر باید برای حد استاندارد کلاس‌ها برنامه‌ریزی کنیم تا از حد معمولی بالاتر نرود چرا که بالا رفتن حد استاندارد کشوری باعث پایین آمدن کیفیت آموزشی می‌شود.

فرماندار همدان در خصوص مباحث فرهنگی نیز افزود: از دولت نهم تاکنون وضعیت فرهنگی و آموزش و پرورش پیشرفت بسیار خوبی داشته است و همچنین راهکارهایی مانند راهیان نور، مدارس قرآن و حفظ قرآن ارائه شده که قابل توجه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مهر ماه سال جاری مباحث حفظ، قرائت قرآن و روخوانی را در مقطع ابتدایی خواهیم داشت و باید دقت کنیم تا در کنار آموزش قرآن به بحث مفاهیم آن هم بپردازیم.

قهرمانی‌مطلق افزود: 500 میلیون تومان اعتبار استانی برای تقدیر از حافظان و قاریان قرآن در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود جامعه هر چه بهتر و با کیفیت‌تر به سمت قرآن و موضوعات مربوط به آن پیش برود.

وی در خصوص اوقات فراغت دانش‌آموزان و نحوه برگزاری آن تأکید کرد: تمام دستگاه‌های مرتبط با اوقات فراغت باید برنامه‌ریزی کنند و کلاس‌ها و برنامه‌هایی را برای دانش‌آموزان قرار دهند تا مفید واقع شود.

فرماندار همدان در پایان سخنانش گفت: 300 کانون قرآنی در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند که وزارت ارشاد باید این حرکت کانون‌های قرآنی را پیگیری و تشویق کنند تا پیشرفت خوبی را در سطح شهرستان همدان داشته باشیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول