اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا خبر داد

پیش‌بینی 72 کلاس برای پایه ششم ابتدایی در شهرستان نکا

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا از پیش‌بینی 72 کلاس درس در نکا برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی خبر داد.

پیش‌بینی 72 کلاس برای پایه ششم ابتدایی در شهرستان نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، اصغر کارگر پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی نظام آموزشی 3-3-6 در آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: 72 فضای آموزش موردنیاز شهرستان نکا برای اجرای نظام آموزشی 3-3-6 پیش‌بینی شده است که در راستای طرح تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی مناسب در این راستا وجود دارد و به نوعی شهرستان نکا و مربیان و معلمان آماده برگزاری این طرح هستند.

کارگر ادامه داد: با اجرای نظام آموزشی 3-3-6 هر سال و به صورت همزمان در دو پایه مقاطع تحصیلی تغییرات اعمال و براساس زمان‌بندی انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا بیان داشت: در سال تحصیلی جاری، 7 هزار و 695 دانش‌آموز مقطع ابتدایی در 97 مدرسه دولتی مشغول به تحصیل هستند.

کارگر با تشکر از تلاش همکاران برای استقرار ساختار جدید نظام آموزشی و با اشاره به سند راهبردی تحول نظام تعلیم و تربیت اسلامی و دینی افزود: یکی از برنامه‌های مهم و اساسی آموزش و پرورش در سال تحصیلی 92-91 استقرار نظام آموزشی 3-3-6 است که در این راستا، آموزش و پرورش شهرستان نکا 72 کلاس درس را برای ادامه تحصیل یک هزار و 500 دانش‌آموز در پایه ششم ابتدای پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرایی کردن نظام آموزشی 3-3-6 نیازمند آمادگی خانواده‌ها بوده که در این مورد نیز شهرستان جلسات متعدی را با اولیای دانش‌آموزان پایه پنجم برگزار کرده است.

کارگر گفت: در حال حاضر با شناسایی 72 معلم توانمند برای گذراندن آموزش‌های لازم و تدریس در پایه ششم، برنامه‌ریزی لازم برای تسلط معلمان به محتوای جدید کتب کار و فناوری و پژوهش و نوآوری در پایه ششم ابتدایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول