اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش تالار هنر اصفهان خبر داد

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های آموزشی ترم تابستان تالار هنر

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش تالار هنر اصفهان از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های آموزشی ترم تابستانی تالار هنر از بیستم خردادماه جاری خبر داد.

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های آموزشی ترم تابستان تالار هنر

مریم سلمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آغاز ثبت‌نام کلاس‌های آموزشی‌ ترم تابستان این مرکز تخصصی تئاتر و سینما اظهار داشت: این کلاس‌های آموزشی شامل دوره‌های بازیگری تئاتر، کارگردانی تئاتر، سبک‌شناسی تئاتر، نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی است و ثبت‌نام از علاقه‌مندان از 20 خرداد آغاز و تا 30 خردادماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست مکرر علاقه‌مندان در دوره جدید کلاس‌های این مرکز علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی گذشته، دوره فیلمنامه‌نویسی نیز به مجموعه کلاس‌ها اضافه شده است.

مسئول آموزش تالار هنر اصفهان ادامه داد: طبق روال گذشته در این دوره نیز از اساتید مجرب و متخصص استفاده شده تا هنرجویان بتوانند از این دوره‌ها حداکثر استفاده را به عمل آورند.

وی درباره زمان برگزاری این دوره‌ها نیز گفت: این دوره‌های آموزشی که ویژه سنین 16 سال به بالا است از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره آموزشی همه روزه از ساعت 8 تا 18 به واحد آموزش تالار هنر واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 5660882 تماس حاصل کنند.

هم‌چنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به نشانی www.esfahanfarhang.ir از آخرین اخبار این کلاس‌ها و دیگر برنامه‌های این سازمان مطلع شوند و سؤالات خود در هر بخش را نیز می‌توانند با رایانامه info@esfahanfarhang.ir با مسئولان مربوطه در میان بگذارند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول