اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شیلات سیستان خبر داد

برگزاری کلاس طبخ آبزیان در شهرستان زابل

خبرگزاری فارس: مدیرکل شیلات سیستان گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی و به منظور فرهنگ‌سازی مصرف آبزیان کلاس طبخ آبزیان در شهرستان زابل برگزار شد.

برگزاری کلاس طبخ آبزیان در شهرستان زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شیلات سیستان، حسن خمر اظهار داشت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، به منظور فرهنگ‌سازی مصرف آبزیان، با هدف اهمیت غذایی گوشت آبزیان بعنوان غذای سلامتی و گسترش فعالیت‌های آموزشی و به منظور آشنایی افراد علاقمند با روش‌های جدید طبخ آبزیان و همچنین بالا بردن سرانه مصرف آبزیان در استان، یک دوره کلاس آموزشی طبخ آبزیان امروز در دبیرستان دخترانه کار و دانش فجر شهرستان زابل برگزار شد.

وی گفت: در این دوره آموزشی تعداد 140 نفر روز از بانوان شهرستان زابل که از کارکنان شاغل در ادارات، آموزش و پرورش و زنان خانه دار هستند زیر نظر مدرس اعزامی از سازمان شیلات ایران با روش‌های جدید طبخ انواع آبزیان آشنا شدند.

مدیرکل شیلات سیستان تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون سه دوره کلاس‌های طبخ آبزیان در شهرستان‌های استان برگزار شد که تعداد 498 نفر روز در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند و تا پایان سال در تمامی شهرستان‌ها این دوره‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول