اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا خبر داد

برگزاری 5000 کلاس قرآنی در نیروی زمینی ارتش

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا از برگزاری 5 هزار کلاس قرآنی در روزهای سه‌شنبه هر هفته در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

برگزاری 5000 کلاس قرآنی در نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمد قاسم‌وفا ظهر امروز در محفل انس با قرآن نیروهای مسلح استان زنجان، با اشاره به مقام رفیع 200 هزار نفر از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: 48 هزار شهید در این دوران تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به 23 هزار آزاده سرافراز در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: 125 هزار جانباز و 3 هزار نفر جاوید‌الاثر از دیگر یادگاران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا با بیان اینکه همه نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند، افزود: نیروهای مسلح کشور در این دوران دست به دست هم داده و کشور را از شر اجانب حفظ کردند.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نخستین پیام حضرت امام خمینی(ره) به دولت موقت توجه به امور فرهنگی از جمله امور فرهنگی و قرآنی بود.

حجت‌الاسلام وفا با بیان اینکه ارتش رژیم پهلوی دوران گذشته به ارتش قرآنی و حزب‌الله امروز تبدیل شده است، افزود: 550 نفر از نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران حافظ قرآن هستند.

وی از برگزاری کلاس‌های قرآنی در روزهای سه‌شنبه هر هفته در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: توجه به قرآن نشان از تاثیرگذاری پیام امام خمینی(ره) در توجه به قرآن دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا با بیان اینکه انسان‌ها به دو دسته مرده و زنده تقسیم می‌شوند، افزود: انسان‌های مرده کسانی هستند که با قرآن و خدا کاری نداشته و از دین اسلام و خدا دور هستند.

وی انسان‌های زنده را همنشینان و ملازمان قرآن عنوان کرد و گفت:‌ انسان‌های زنده کسانی هستند که به خدا و رسول گرامی اسلام ایمان آورده و نماز به پا می‌دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا نیروهای مسلح را پا در رکاب، زنده و همراه دین خدا عنوان کرد و افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی از سوی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت بصیرت‌افزایی در بین نیروهای مسلح تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری همواره بر مقوله بصیرت‌افزایی در جامعه تاکید داشته و به این امر توجه می‌کنند.

حجت‌الاسلام وفا یادآور شد: در حال حاضر وارث انسان‌های بسیار با عظمتی هستیم که جان شیرین خود را در کف دست قرار داده و در راه خداوند متعال جان خود را تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون انسان‌های شریف است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز این انسان‌های عزیز جان خود در طبق اخلاص گذاشته و جان خود را برای پایداری اسلامی اهدا کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری حضرت زینب(س) خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) همواره قرآن تلاوت کرده و نمازهای شبشان ترک نمی‌شد.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) نخستین مشاور حضرت علی(ع) بود، افزود: تاثیرگذاری حضرت زینب(س) برکسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول