اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

آمار کلاس‌های هوشمند دهگلان به 100 مورد افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دهگلان از افزایش آمار کلاس‌های هوشمند این شهرستان به بیش از 100 کلاس تا اوایل سال تحصیلی جدید خبر داد.

آمار کلاس‌های هوشمند دهگلان به 100 مورد افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دهگلان اظهار کرد:در حال حاضر 74 کلاس درس در شهرها و روستاهای این شهرستان هوشمندسازی شده‌اند که 30 کلاس دیگر تا آغاز سال تحصیلی جدید به مجموع این آمار افزوده خواهد شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دهگلان همچنین از ساخت اردوگاه فرهنگی تفریحی در کنار سد سنگ سیاه دهگلان خبر داد و آن را زمینه‌ای برای اجرای برنامه‌های مختلف اردویی در این شهرستان خواند.

فرماندار دهگلان در ادامه ضمن قدردانی از کمک نقدی 11 میلیون تومانی خیرین مدرسه‌ساز دهگلان در نهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان، خاطرنشان کرد: همچنین 50 هزار مترمربع زمین توسط خیرین مدرسه‌ساز دهگلان در این جشنواره برای امر مدرسه‌سازی اهدا شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش دهگلان هم در این جلسه از آغاز فعالیت‌های تابستانی در این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه‌های تابستانی با هدف غنی‌‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و کمک به رشد و شکوفایی آنها و همچنین ایجاد انگیزه و خلاقیت در بین جوانان و نوجوانان صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: فعالیت‌های اوقات فراغت در سال‌جاری در هشت عرصه مختلف فعالیت‌های قرآن و معارف اسلامی علمی، فرهنگی و هنری، مهارت‌آموزی، بهداشتی، ورزشی و اردوهای گردشگری، مهارت‌های سازندگی و کلاس‌های تقویتی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر نوآوری و اجرای فعالیت‌های متفاوت از سال‌های گذشته در برنامه‌های تابستانی، افزود: بهره‌گیری از مدیران و نیروهای باانگیزه و خودداری از انجام برنامه‌های کلیشه‌ای در فعالیت‌های تابستانی ضرورتی دوچندان دارد.

جلال برومند افزود: در تابستان امسال بیش از هزار و 500 دانش‌آموز در هشت پایگاه‌ تابستانی زیرنظر 45 نفر از مدیران و مربیان در رشته‌های قرآن و معارف اسلامی، فعالیت‌های ورزشی، رایانه، خوشنویسی، زبان‌انگلیسی به مدت 60 روز  فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول