اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان خبر داد

حضور 268 دانش‌آموز در کلاس‌های سوادآموزی هندیجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان از حضور 268 دانش‌آموز در کلاس‌های سوادآموزی این شهرستان خبر داد.

حضور 268 دانش‌آموز در کلاس‌های سوادآموزی هندیجان

خسرو حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به‌منظور ایجاد سطح سواد در قشر ‌بی‌سواد منطقه، اداره آموزش و پرورش این شهرستان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی تحصیلی کرده است.

وی افزود: این اداره در این راستا تعداد 268 سوادآموز را زیرپوشش کلاس‌های آموزشی جذب کرده و فرد به فرد آنها را آماده تعلیم و تربیت در مقاطع مختلف تحصیلی می‌کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد 40 نیرو در این کلاس‌ها از آموزش‌های سوادآموزی برخوردار شده و تحصیلات لازم را آموخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید بی‌سوادی را در جامعه ریشه‌کن کرد، گفت: با توجه به فرامین امام خمینی (ره) در خصوص ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در جامعه، مسئولان باید همه همت و توان خود را در این زمینه بکار بندند.

حیاتی خاطر نشان کرد: شرکت در کلاس‌های نهضت سوادآموزی هیچ سن و خصوصیتی را قائل نبوده و افراد می‌توانند با کلیه شرایط در این کلاس‌ها شرکت کنند.

به گفته وی علاقمندان به حضور در کلاس‌های سوادآموزی می‌توانند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش شهرستان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان در پایان گفت: امیدواریم با تعامل مضاعف مسئولان بتوان زمینه‌ای هموار برای حضور همه اقشار در مقاطع مختلف تحصیلی فراهم کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول