اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی خبر داد

برگزاری 480 کلاس ورزشی آستان قدس رضوی در تابستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی از برگزاری 480 کلاس ورزشی این آستان در تابستان خبر داد و گفت: ظرفیت کلاس‌های ورزشی اوقات فراغت آستان قدس رضوی 15 هزار نفر است.

برگزاری 480 کلاس ورزشی آستان قدس رضوی در تابستان

جمشید مهریار ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: امسال 20 درصد نسبت به سال قبل به تعداد برنامه‌های آموزشی ما در تابستان افزوده شده است ضمن اینکه خدمات بیشتری هم نسبت به گذشته در نظر گرفته‌ایم تا نونهالان و نوجوانان در تابستان بتوانند با صحت و سلامت اوقات فراغت خود را با ورزش پر کنند.

وی ادامه داد: از زمستان سال گذشته طرح درس‌های دوره‌های آموزشی ما توسط روسای هیئت‌های ورزشی آستان قدس که ارتباط تنگاتنگی با هیئت‌های ورزشی استان دارند تهیه شده است و آموزش‌های ما از کیفیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی با بیان اینکه توجه خاصی به استعدادیابی داریم، تاکید کرد: 8 نفر در سال 89 و 11 نفر در سال 90 از دوره‌های این موسسه به تیم‌های ملی نوجوانان و نونهالان کشور معرفی شدند و امیدواریم امسال بتوانیم نیروهای بیشتری را با کمک هیئت‌های ورزشی به ورزش کشور معرفی کنیم.

مهریار خاطرنشان کرد: 480 کلاس آموزشی در 33 رشته ورزشی در تابستان امسال در موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس برگزار می‌شود و تنها در دوره‌های آموزش شنای ما 4 هزار نفر ثبت‌نام می‌شوند که 85 درصد ظرفیت دوره‌های ما تا به حال پر شده است.

مدیرعامل موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی با اشاره به برنامه‌های جنبی دوره‌های اوقات فراغت این موسسه در تابستان تصریح کرد: یک‌ سری کارهای فرهنگی جنبی برای این دوره‌ها با همکاری موسسه فرهنگی آستان قدس رضوی تدارک دیده‌ایم تا این دوره‌ها غنی‌تر باشد.

وی در ارتباط با زیربنای فضای آموزشی موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی گفت: در مجموع 37 هکتار فضای آموزشی ورزشی توسط آستان قدس رضوی در 4 مجموعه ورزشی در سطح شهر مشهد ایجاد شده است.

مهریار در ارتباط با هزینه دوره‌های آموزشی اوقات فراغت آستان قدس رضوی نیز گفت: نرخ ثبت‌نام دوره‌های ما پایین‌تر از نرخ مصوب اداره‌کل ورزش و جوانان است ضمن اینکه هزینه استفاده از مجموعه ورزشی شهرک شهید رجایی با توجه به اینکه در منطقه‌ای کم‌برخوردار قرار دارد، به دستور تولیت آستان قدس رضوی 50 درصد نرخ مصوب اداره‌کل ورزش و جوانان است.

وی تاکید کرد: از تمامی هیئت‌های ورزشی استان خواسته‌ایم که با حضور در دوره‌هایمان از ظرفیت‌ها و استعداد‌های موجود در این دوره‌ها استفاده کنند زیرا که بهره فعالیت‌های ما متعلق به اداره‌کل ورزش و جوانان است و ما هیچ فعالیت قهرمانی و حرفه‌ای نداریم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول